appartementen in Ulmen

We hebben een aantal aanbieders voor Ulmen voor je op een rij gezet:

Reviews over Ulmen

• 9guido04-08-2011

uitstekend voor uit te rusten

mooie wandelingen kun je er doen en tot rust komen langs de grote en kleine meren zodat ge er lustig kunt luisteren naar de vogels

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Bollen Jean Pierre22-05-2011

De moeite waard

Ik ga al jaren naar ulmen, het is een mooi stadje met vele winkels en restaurants, echt de place to be om eens uit de dagelijkse sleur tot rust te komen. Voor het uitgangsleven is het niks maar heb ik helemaal niet nodig. Al die mooie steden op 20 a 30 km hier vandaan is niks met de auto, het eifel gedeelte is echt prachtig.

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Mevr. M. Bussink12-10-2008

gezellig

Meer en plein rustiek en sfeer vol! Nieuw stuk, heetlijk boodschappen doen. Vooral Mehako, de winkel die alles heeft wat je niet nodig hebt!!!

Gereisd met familie in oktober 2008

• 9Pim29-09-2007

Sluit me aan bij de orige schrijver. Gemoedelijk dorp veel grote supermarkten voor zo'n dorp. Vriendelijke mensen ,alles is er maar lekker rustig,het echte dorpgevoel. Prima om even snel boodschappen te doen. (

Gereisd in september 2007

• 8DJ de Wildt09-08-2007

De eerste keer op vakantie in Duitsland. En wat is dat goed bevallen. De vulkaaneifel is zo supermooi. Zo groen, zo stil, zo schoon. De Duitsers zijn sowiezo erg schoon en netjes is mij opgevallen. Alles is keurig verzorgd, de huizen, de tuintjes, de dorpjes alles is even netjes. Hoewel we er wel eens grapjes over maken; De Duitsers zijn dus wél aardig. (En dat van die fietsen is denk ik ook niet waar want ik mijn opa's fiets nog gezocht maar niet gevonden............;-)

Ulmen is zeer goed bereikbaar via de snelweg, maar ook binnendoor is het goed te doen. Het ligt zeer centraal voor diverse uitstapjes (zowel sportief als cultureel) en het ligt bijvoorbeeld op zo'n 20 minuten rijden van de Nürbergring (circuit).

In de buurt zijn diverse kastelen te bezoeken. De één nog mooier en sprookjesachtiger dan de andere.

Ook leuk zijn de diverse wijnproeverijen, het ligt naleijk vlak bij de Mosel. Zrg wel dat je van te voren afspreekt wie de BOB is.

Eifel; We komen een keer terug

• 9Omgeving

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Fam. Hacken09-08-2006

Ulmen is een klein en rustig dorp in de Vulkaaneifel, centraal gelegen direct aan de doorgaande weg naar Cochem (slechts 20 minuten) en aan de snelweg naar enerzijds Koblenz en anderzijds Trier. Ulmen beschikt over twee bakkers, twee slagers, een aantal restaurants, een ijssalon, een opticiën, meerdere banken met mogelijkheid tot pinnen, vele supermarkten waaronder de Aldi Süd, Edeka, Norma en Hit. Ook is er in Ulmen een meer waarin gezwommen kan worden.

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur