We hebben een aantal aanbieders voor Tropea voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tropea voor je op een rij gezet:

Reviews over Tropea

leuke plek, dicht bij strand en sfeervol stadje

joop,
    26-9-2016

wij hadden met z'n tweeen 3 slaapkamers en 3 balkons en een minikeuken.

1 balkon hebben we omgebouwd tot woonkamer.Douche was prima alleen de douchecabine zelf was 50 x 50. Kleine keuken, maar wel 4 pits gas. Wilde nog zelf koken, maar er is zoveel variëteit in restaurants. Aanrader is Osteria Vulpo e Uvi in Via Peliccia, moeder en dochter staan in de keuken, echt top! Gezellig en lekker voor een leuke prijs. In een boekje van Deltas stond als aanrader Vecchio Forno voor de beste pizza's, sla die maar over, wij hadden allebei een smaakloze aangebrande pizza.

Strand is op loopafstand, afgezet voor de mensen van Roccette club en hotel en iedereen heeft zijn eigen plek. Het stadje is te bereiken door een trap met 200 treden, wel even een klim, maar de moeite waard. Wij wilden in de directe omgeving wandelen, maar dat is niet te doen. Je loopt dan langs de weg waar auto's rijden. Een auto huren is een aanrader.

Gereisd met partner in september 2016

Ouderwets met prachtige ligging

Frank,
    17-8-2011

Voor het appartement hoef je hier niet heen. Ouderwets en spartaans. Maar schoon en een prima terras. De keuken hoef je niet vaak te gebruiken want je eet voor een appel en een ei een heerlijke Italiaanse maaltijd in Tropea.

We hadden een prachtig uitzicht op de Kerk op de Rots. De ligging is subliem. Uit je appartement wandel je in 1 minuut naar de gereserveerde strandstoelen met parasol. Een heerlijke zee, helder en aangenaam van temperatuur. Tropea is pittoresk met vele restaurantjes (goed eten, niet duur) en winkeltjes. De trap ernaartoe is wel even afzien, maar de beloning is wonderschoon. Authentiek Italie. Dat jongeren die 's avonds na het stappen (waar vragen we ons af..) nog nakletsen is wel vervelend. Het geluid draagt ver. Maar niet om je al te zeer aan te storen.

Het restaurantje/barretje aan het strand heeft potentie, maar buit het niet uit. Men houdt het bij eenvoud. Voor een cola en een ijsje prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Prima!

gp1978,
    13-8-2011

wij verbleven hier nog een weekje nadat we een prachtige autorondreis hadden gemaakt door deze prachtige streek. Tropea is echt leuk! Mooi strand en het centrum is gezellig. Wij haddden een prima appartement. Nee het is geen luxe maar de ligging is perfect en alles was schoon.

Gereisd met partner in juni 2008

Knus appartament in centrum van Tropea

Ingrid Adema-Lenes,
    11-8-2009

Fantastisch appartament, centraal gelegen. Wij zaten in appartament Galera en hadden vier kleine verdiepinkjes. Je komt binnen in de keuken (volledig ingericht met koelkast, magnetron etc.), via een trappetje naar de douche (hydromassage) en weer verder naar beneden kom je in de smalle woonkamer met tv en balkon (uitzicht op de haven).

Gereisd met partner in juni 2009

alles op loopafstand

heidi,
    10-8-2009

Wij hadden 2-kamer appartement Cigno geboekt, maar omdat 3-kamer appartement Andromeda ook nog vrij was mochten we zonder bijbetalen omruilen. Dat begon dus goed!

Het appartement was niet super-de-luxe, maar gewoon netjes. Met leuke hoge ramen en houten luiken. Alles wat je nodig had was aanwezig en alle kamers hadden airco. De keuken hebben wij niet gebruikt, maar was zo te zien in orde. Het enige minpunt was dat er 's avonds weinig waterdruk was. Maar dit hebben we gemeld en wordt wellicht verholpen.

De ligging is perfect; echt midden in het centrum. De binnenplaats waar de ingang zit is 's avonds het terras van een restaurant, maar dat had wel wat. Om de hoek is een plein met gezellige (ijs)barretjes en overal zitten restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Je moet wel van een beetje reuring houden, maar het is beslist geen costa del sol en je slaapt dus niet boven de disco. Echt een leuk appartement in een leuk stadje. Als je alles te voet wilt kunnen doen zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2009