appartementen in Treviso

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Treviso

Reviews over Treviso

• 9Karien Pittie12-09-2017

no title

I don't have remarks and I don't like being forced to give remarks!

• 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2017

• 10Rendes Szabolcs16-08-2017

surprise

We have chosen Treviso because it is close to Venice, and not for itself. However we felt in love with Treviso at first sight. We have modified our program and stayed 2 days there and only half day in Venice. Treviso is not crowded, nice streets, canals, building, people and shops. We will return soon, but not to Venice.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Pannepot01-10-2015

Historische Altstadt

Neben vielen historischen Sehenswuerdigkeiten eine durch die Studenten sehr lebendige Stadt.

• 8Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 8geertc_107-08-2014

Rustig stadje

Al wandelend te verkennen, niet te grote stad, niet echt toeristisch. Centraal gelegen plein met winkels in de zijstraten en beekjes die de stad doorkruisen. Tal van kleinere pleintjes met terrasjes en eetgelegenheden. Niet echt voor kinderen. Vriendelijke mensen die zeer behulpzaam zijn ondanks de beperkte kennis van engels of frans.

• 7Uitgaanslevenn

Prima bestemming voor Venetië

Alleen gereisd in januari 2013

• 7René R.F. Wildeman11-09-2012

Bezoek voor terugkeer waard

Voor onze terugvlucht naar Nederland hebben wij een paar uur in Treviso doorgebracht. Treviso is een mooi oud stadje en het is leuk om er doorheen te wandelen. Er lopen een paar kanaaltjes doorheen maar dit moet niet vergeleken worden met Venetie. Er zijn leuke terrasjes en wij vonden de prijzen voor lunch en drankjes goedkoper dan in Nederland. Vanuit de stad is het slechts een paar kilometer naar het vliegveld.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Garda09-08-2012

klein maar fijn

Geheel gerenoveerd,efficient, overzichtelijk en met al het nodige. Diverse aansluitingen met het openbaar vervoer naar Venetie, Padova-Vicenza-Bassano del Grappa, Verona en Trieste. In Treviso en omstreken is het prima shoppen omdat een groot deel van de sport- mode- en lederartikelen in deze regio wordt geproduceerd.

• 9naam naam02-08-2012

Mooie stad die je een keer gezien moet hebben!

Als je in de buurt bent, moet je Venetie zien. Prachtige stad, mooi aan het water!

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

• 8naam naam30-07-2012

prima bestemming voor zon, zee en strand

als je naar de kust gaat ben je (vrijwel) zon zeker en heb je alles voor een zonvakantie, ideaal met kinderen

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving

• 8Marian van Dijk26-07-2012

Uitstekende bestemming

Goede verbinding van Luchthaven Treviso naar ons hotel Villa Pace Park Hotel Bolognese in Treviso-Pregaziol, bushalte voor de deur van het hotel naar Treviso station waar je met de trein in 30 minuten in Venetie bent. Een echte aanrader.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 2012