Trentino en Zuid Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Trentino en Zuid Tirol voor je op een rij gezet:

• 1.996

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

Fantastisch!

CKB,
    6-11-2018

Wat een heerlijk hotel! Prachtige, ruime en schone kamers. Allemaal anders ingedeeld met voldoende plaats voor al je spullen. Het ontbijt en diner is heerlijk en de eetzaal ziet er verzorgd uit. De bediening is zeer vriendelijk hoewel wij opvallend genoeg bij de eigenaars juist dat stukje toewijding mistten. Aan de overzijde van het hotel zit een kleine supermarkt voor al het overige heb je de auto nodig want het hotel is echt op een berg gelegen. Op één avond was er een oefening van de muziekkapel in de tuin; heel gezellig met een lekker glaasje erbij hiervan genoten. Het zwembad in tuin is heerlijk en schoon en er zijn voldoende ligbedden. De prijzen zijn aan de hoge kant maar wij hebben genoten in Gasserhof! Een absolute aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijn appartement, geweldig skigebied

B.,
    6-3-2018

Mooi, schoon en ruim appartement. Wij waren met 4 prs in twee kamer appartement (nr 268), twee verdiepingen, twee badkamers en twee balkons met mooi uitzicht op de bergen. Klein keukentje met tweepits kookstel, percurator om koffie te zetten, geen oven of magnetron, afwaspakketje incl theedoeken lag klaar. Halverwege de week schone handdoeken. Appartement was wel iets gehorig, dwz last gehad van luidruchtige groep. Bij normaal verblijf is geluid denk ik geen probleem. Auto staat overdekt in garage, maar parkeerplaatsen zijn erg smal. Als appartementen bijna allemaal bezet zijn kan dat probleem zijn. Skibus lijn 1 naar de Saslong lift stopt vlakbij, kort straatje om ernaartoe te lopen is deels erg stijl, in paar minuten bij de lift of overstappen op skibus naar andere liften. Als je niet met de skibus wil kan je ook voor €5 per dag terecht op de parkeerplaats naast de liften en het enige apresski terras.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Fantastisch verblijf bij Eurochalet

Martina,
    7-1-2018

Al jaren boeken wij bij Lea, de eigenaresse van de appartementen van Eurochalet. Goede communicatie en erg klantvriendelijk en duidelijk.

Je zit dicht in het gezellige centrum, leuke winkeltjes en bezigheden. De wegen zijn erg goed, ook bij sneeuw, deze worden namelijk snel sneeuw/ijsvrij gemaakt.

Het appartement is prima. Schoon, groot genoeg en fijne extra's als een wasmachine en vaatwasser (vooral de wasmachine is een voordeel, als je gaat skiën/snowboarden, kun je alles mooi uitwassen). Daarnaast zijn de handoeken erg zacht/groot en de bedden slapen goed. Strijkplank/ijzer aanwezig. Ruime hoeveelheid pannen/servies/bestek.

Skigebied: Dolomiti Superski erg fijn. Je zit niet direct aan de piste, maar met een korte trip met de auto/bus ben je binnen no-time op de mooiste ski-locaties. De Col Rodella, die in Campitello ligt, is wel op loopafstand te doen. Dit is ook een erg mooi skigebied.

Al met al; een fijne locatie met erg vriendelijk personeel. Zeker een plek om meerdere keren terug te keren.

Gereisd met partner in januari 2018

Geweldige appartement.

Marc,
    9-5-2017

Dit appartement geboekt in de zomer als tussenstop op weg naar vakantie in Italië. Het ligt wel wat ver van de snelweg maar is zeker de moeite waard. Je kijkt vanuit het appartement uit over het mooie dal. Heerlijk wakker worden. En zeker niet duur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk appartement

Hieke Ferwerda,
    28-2-2017

Dit jaar voor het eerst in Val Gardena op wintersport geweest en gelogeerd in Residence Frea. Er zijn zes appartementen: 3 voor 6 personen en 3 voor 4 personen. Wij hadden het appartement Cardo voor 6 personen, maar waren hier met 7 mensen en dat was prima te doen. Mooi en ruim appartement met drie ruime slaapkamers, twee badkamers en een aparte volledig ingericht keuken. In de kamer een goede slaapbank. En laat ik niet vergeten te zeggen: schoon!!. Voor onze ski's, schoenen en snowboards hadden we de beschikking over twee afsluitbare droogkasten in de kelder. En het grootste pluspunt: op ongeveer 200 meten lopen stapte je zo op de skipiste. De skibus stopte schuin tegenover het appartement en dat was een ideale verbinding met het dorp Selva/Wolkenstein.

Gereisd met vrienden in februari 2017