We hebben een aantal aanbieders voor Tremosine voor je op een rij gezet:

Reviews over Tremosine

Aanrader voor gezinnen

Y.H,
    20-8-2018

Allereerst de route ernaar toe is echt prima te doen. Mooie rit 15 min.

In de residence is het lekker rustig, zelfs in het hoogseizoen. Alles ziet er keurig uit, word goed bijgehouden en is schoon. Heerlijk zwembad en speeltuin voor de kids. Het is fijn dat je als ouder altijd toezicht heb op de kids omdat de appartementen om de speeltuin en zwembad om zijn gebouwd. Op de berg genoeg restaurantjes om te eten. Kan ook in de residence zelf heel goed. Je zit hier heerlijk tussen de bergen in alle rust en de hectiek van het toerisme is makkelijk op te zoeken. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ontspannen en relaxen

Mar,
    24-7-2018

Heerlijk verblijf, schoon app lekker rustig.

Over het algemeen het weer prachtig kan wel extreem onweren of regenen( vooral snachts)

Bakker op loop afstand. Wel een hele klim om er te komen en ongeveer 20 min. Rijden naar een leuke stad Riva del Garda.

Mooi schoon zwembad en terrein en wordt elk jaar vernieuwd of opgeknapt.

Een heerlijke ontspannen vakantie

En honden mogen mee

Misten wel een goed Pizza mes

De inventaris is niet in elk appartement hetzelfde en wordt niet aangevuld wat je hebt heb je

Vrij harde matrassen met veren

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Schitterende omgeving, rustig complex

Letty,
    29-8-2016

Het is een mooi appartementen complex met een goed restaurantje. Zeer vriendelijk en attent personeel.

Met name Duitse vakantiegangers. Ofwel mensen die van de natuur houden en gaan wandelen en fietsen (mbt), ofwel met kleine kinderen.

Voor kinderen vanaf een jaar of 10 is het wel erg stil...

De weg er naar toe is behoorlijk steil en lang, dat nodigt niet uit om bv dagelijks af te zakken naar het Gardameer (Limone). Terwijl dat wel een heel leuk stadje is.

Zoek je rust en natuur, dan zit je helemaal goed!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Noortje,
    5-9-2015

Mooie accommodatie met een prachtig zwembad op een fantastische locatie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

schitterende plek

dirksan,
    15-8-2015

Prachtig gelegen - Sinds 2015 is er een mooi zwembad dat optisch overloopt in het Garda meer. De weg er naartoe is adembenemend ( Youtube : brasa schlucht)

Hartelijk ontvangst door Francesca. Dank zij de optionele airco niks gemerkt van de temp boven de 35 gr.

Perfect onderhouden domein.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015