We hebben een aantal aanbieders voor Trapani voor je op een rij gezet:

Reviews over Trapani

eenvoudig maar goed

anneke,
    30-5-2013

Eenvoudig maar schone kamer. Groot met een soort halletje. Eenvoudige badkamer, prima voor 1 nacht. Vriendelijke eigenaar, spreekt geen Engels zoals zoveel Sicilianen .Aan de hooofdstraat gelegen, 15 min lopen vanaf t oude centrum. Om de hoek zit een pasticceria voor een ontbijtje smorgens. Helaas geen waterkoker op de kamer.

Gereisd met partner in januari 2013

Super!

Ghislaine,
    14-2-2013

Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad in een fantastisch appartement. Ontbijt was matig, maar goed voor een aantal dagen. Vooral de locatie waar het ontbijt genuttigd kan worden, is erg leuk! Appartementencomplex heeft een centrale ligging in Trapani in een echte Italiaanse straat. Op een berg in de buurt van Trapani ligt het bergstadje Erice, zeker de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Heel leuk!

Leonie,
    9-7-2012

Verbleef hier 4 dagen in 2011 samen met m'n moeder. Erg leuk appartement. Werden afgehaald bij het vliegveld door Luciano, wilde ons tijdens verblijf overal heen brengen, en rekende hier niks voor! Ontbijt was heerlijk, kamers ruim en schoon! Prima lokatie en echt leuk om een keer gezien te hebben!!

Gereisd met vrienden in april 2011

middelmatig

Nick & Inge,
    30-4-2011

Hier een weekje verbleven.

Ons appartement lag niet direct vast aan de receptie maar een straat verderop. De ligging is perfect gezien je in het historische gedeelte ligt. Verder is alles aanwezig in het appartement en voor enkele dagen is het wel uit te houden. Echter als mijn vrouw de haren aan het drogen was met een fohn en ik TV keek dan viel de stroom uit! ( overmatig stroom?! ). Douche slecht, warm water was zo op!

Heel vriendelijk personeel. Ontbijt was matig maar genoeg.

Trapani is een stad wat je binnen 2 dagen wel gezien hebt. ( je mist bijv. een boulevard langs het strand ). Als je in Trapani staat zie in de verte een berg. Op die berg ligt een stad genaamd Erice, ga hier zeker heen!! heel mooi!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Leuke vakantieplek voor uitstapjes

Mo,
    27-2-2011

Ideaal om uitstapjes te maken naar de eilanden in de buurt, andere plekken binnen Trapani (zoals een aangrenzend hoger gelegen dorp, te bereiken met kabelbaan) en o.a. Palermo.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010