Toulouse (Haute Garonne)

We hebben een aantal aanbieders voor Toulouse (Haute Garonne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Toulouse (Haute Garonne)

Wel aardig.

marcel_vdbrink,
    8-9-2015

Ik had de 1 persoonskamer, deze is behoorlijk klein.

Maar bed was goed en dito badkamer.

Ontbijt buffet is 13 euro en is dit wel waard. Kleiner ontbijt is ook te krijgen.

Hotel zit op loopafstand van het centrum, ook is de metro niet te ver wel (+/- 5 minuten lopen).

Nadeel was de wifi. (op sommige kamers b.v. 409) is deze slecht, op andere kamers bleek dit beter. Nadeel van de wifi is ook dat je heel vaak de de wifi code moet invoeren.

Prijs taxi van vliegveld naar hotel is +/- 25 euro.

Gereisd zakelijk in september 2015

Redelijk

Erpee te Dee,
    19-8-2015

Wegens zaken 1 nacht in dit apparthotel vertoefd. Rustige en geluidloze kamer, stevig matras op een (helaas) wat gammel onderstel. Klein keukentje met de basale benodigdheden als koffiezetapparaat, waterkoker, etc. In de koelkast stond een flesje water. Op de kamer geen kluisje. De TV had helaas geen Ned. zender als BVN. Het gratis Wifi contact was op de kamer uitstekend, De kamer + badkamer/toilet was netjes en hygiënisch schoon. Het ontbijt was niet ruim, maar wel voldoende.

Gereisd zakelijk in augustus 2015