We hebben een aantal aanbieders voor Toscane voor je op een rij gezet:

1.719

appartementen Toscane

We hebben een aantal aanbieders voor Toscane voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Toscane

Prachtige locatie, maar te warme nachten

Oostra,
    16-2-2019

Prachtige omgeving, en de Borgo zelf ligt ook heel gunstig. Bovenop een heuvel, omringt door Toscaanse velden en dorpjes. Het zwembad is prima, en leuk detail is de wijnkelder waar je altijd ijsjes en koude drankjes (tegen betaling) kan halen. Nadeel is wel de enorme hoeveelheid muggen, en er zijn geen klamboes aanwezig. Ook kan het heel warm en heet zijn in de zomer en dit voel je ook in de appartementen. Eigenlijk is er op de hele warme dagen in het hoogseizoen een airco nodig, wij hadden alleen een lawaaierige ventilator op de slaapkamers, maar dat bracht nauwelijks verkoeling. Dus mooie locatie, sympathieke eigenaar, maar de appartementen hebben eerlijk gezegd wel een kleine upgrade qua temperatuurbeheersing nodig. De nachten waren daardoor (voor onze kinderen van 6 en 8) erg pittig..

Super Agriturismo

Rogier,
    12-1-2019

Schitterende locatie en fantastische Agriturismo

Ruimte appartementen, ruimtelijk terrein, goed zwembad.

Gastvrije eigenaar, elke dinsdag pizza-avond

Paradijs!

Susanne,
    14-12-2018

In een woord: paradijs!

De rust, prachtige omgeving, op en top complete appartementen en geweldige gastvrouw Barbara maken verblijf hier compleet.

In één woord: Top!

Nicole,
    8-12-2018

Wederom (7e keer) een geweldige vakantie gehad. Alles klopt bij Borgo Casalvento, huis, tuin, zwembad en omgeving. Heb al verschillende agriturismo's bezocht tijdens de vakanties maar zoals bij Borgo Casalvento ben ik in Italie nog niet tegengekomen. En Barbara en Filippo zijn ontzettend lieve en behulpzame eigenaren. En niet vergeten Max voor zijn goede zorgen. Dus ook in 2019 gaan we uiteraard weer naar Borgo Casalvento.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

DIt is pas vakantie vieren! Geweldig!

Femke,
    6-12-2018

In het echt is het nog mooier! Prachtige appartementen op een ideale locatie om Noord-Toscane te ontdekken. Gerund door een hele lieve familie die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Barbara is een geweldige gastvrouw die je met liefde allerlei tips voor leuke restaurants of bezienswaardigheden geeft. WIj waren in oktober er met twee jonge kids. Volop genoten van de omgeving en van de mooie tuin en de heerlijke jacuzzi! En het mooie is: badjassen en handdoeken liggen klaar in je appartement, samen met een heerlijke fles wijn en olijfolie. Als dat geen luxe is!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018