Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Titisee-Neustadt (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

Neckermann

appartementen Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Neckermann

Reviews over Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Zeer ontspannend!

Marjolein,
    10-1-2018

Zeer proper appartement, ruime kamers, zeer goede badkamer, super speelkamers, broodjesservice, zeer veel mogelijkheden in de regio (super zwembad, langlaufen, wandelen, sleeen, ...), alle activiteiten gratis door Schwarzwaldkaart, minder goede internetverbinding

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Zeker zijn 4 sterren waard

Sandra,
    6-1-2018

Grote en mooie junior suite. Zeer proper. Personeel vriendelijk. Zeer goed verzorgd ontbijtbuffet en een super lekker 4 gangen menu. Skibus voor de deur. Skigebied Feldberg in 20 minuten.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog steeds Fantastie en dat na 6 keer.

Ab Stork,
    26-6-2017

Alles was goed, het kleine min puntje was de WIFI, slecht tot zeer slecht. Voor de smartphone met abonnement maakt het na 13 juni niets meer uit. Heerlijke bedden, goed uitgeruste keuken.

Gereisd met partner in juni 2017

Het bed was goed, verwacht niet te veel.

CdB,
    11-2-2017

De eigenaar was altijd opgewekt, komt goed. we hebben niet gekookt in het keukentje. Waarschijnlijk niet genoeg spullen, als je er om vraagt zal het vast in orde gemaakt worden, de waterkoker was niet veilig. Ligging tussen de winkeltjes in "centrum" boven café met af en toe live-muziek. De laatste dag werd ons duidelijk dat het ontbijt een verdieping lager geserveerd werd en niet in het hotel, wat wel gezellig was. Eigen parkeerplek in kelder niet altijd beschikbaar. Gezien de prijs mag je niet mopperen. Veel leuke restaurants dichtbij. Kaartje voor korting Zwemparadijs was leuk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

super mooie ligging

roos,
    5-8-2013

er is een zeer slechte service, ze weten niet eens waar het allemaal over gaat als je iets bijboekt. ze kennen de kaarten niet eens. de lift werkte niet. de ligging is super mooi. de kamer was heel groot maar het rolgordijn was kapot en er waren geen pannen in het appartement.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)