We hebben een aantal aanbieders voor Tirol voor je op een rij gezet:

2.577

appartementen Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Tirol voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Tirol

Voor herhaling: Top appartement en gastvrijheid!

fam. de Reus,
    19-3-2019

Mooi appartement met een gezellige stube en een leuke speelkamer voor de kinderen. We hebben ons uitstekend vermaakt hier. De eigenaren zijn zeer gastvrij en houden van gezelligheid net als wij. Gezellige avonden gehad in de stube terwijl de kinderen heerlijk speelden met elkaar. Zeker voor herhaling.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Ideaal appartement

Sharon,
    17-3-2019

Met vijf personen hebben wij in een appartement gezeten wat geschikt was voor groepen tot 8 personen. Het was een perfect appartement, alles aanwezig! Echter als je echt met 8 personen bent is het wel aan de krappe kant. Verder is de locatie ideaal. Net aan de rand van het centrum. Dus alles op loopafstand, maar toch lekker rustig. De skibus naar de penkenbaan stopt op 50m afstand en gaat ieder kwartier. Winkels, restaurants en après ski ook allemaal op loopafstand.

Verder was het appartement schoon en netjes bij oplevering. Ook kon je (tegen betaling) gebruik maken van de sauna tussen 5-8 uur. Er was een ruimte aanwezig voor je skis en skischoenen (verwarmd). Kortom alles aanwezig!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Wat een top locatie! 💗

Linda,
    15-3-2019

Wat een fantastische lodge, huislijk, sfeervol en warm. Prachtig gestyled en je komt niks tekort. Erg compleet uitgerust. En wat een hartelijke gastheer en dame!

Dank Chris en Ingrid voor de heerlijke week die we bij jullie mochten hebben. Maximaal genoten en ontspannen. 👌🏼👌🏼😃

Gereisd met partner in maart 2019
    Yenthe, Ingrid en Chris, eigenaar, 18-3-2019
    Hoi Linda en Nico....wat een geweldige waardering! Ontzettend fijn om te lezen dat jullie genoten hebben en we vinden het super leuk dat ook jonge stellen zoals jullie kunnen genieten van de rust en de bergen! Dank jullie wel voor deze mooie beoordeling en we zouden het natuurlijk heel leuk vinden om jullie nog eens terug te zien! En anders komen wij graag een keertje naar Amsterdam! Jullie veel succes met alles! Hartelijke groetjes,

Ideale (korte) vakantiebestemming

Marc van Ham,
    13-3-2019

Haus Brabant is een heerlijk gezellig thuis komen. Ik ben hier al meerdere keren geweest met vrienden en mijn gezin en elke keer is het weer een warm onthaal door de gastheer en vrouw Helmut en Leonie. De ligging waanzinnig en ideaal voor een ieder, want je kunt er relaxen, rustig wandelen en extremere expedities uitvoeren. Dit alles binnen handbereik of met een korte auto/bus rit te doen.

De kamers zijn geweldig, netjes, groot en van alle gemakken voorzien en om een geweldige dag af te sluiten, opent Helmut de Stube onder het complex, waar je nog lekker kunt na-borrelen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Heerlijk genieten!

Familie Bazelmans,
    12-3-2019

Wat weer een fantastische wintersport bij deze gastvrije familie! Fijn appartement, van alle gemakken voorzien. De piste en bushalte echt op loopafstand! Ook met je skischoenen aan. Het dorp bied voldoende mogelijkheden. Binnenzwembad in het dorp, meer dan genoeg eetgelegenheden. Ook de afhaalpizza was heerlijk! Wij gaan volgend jaar weer!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019