• Type accommodatie

appartementen in Tirol

Reviews over accommodaties in Tirol

Gemengde gevoelens

van der Werff, 17-2-2018

Prachtig gelegen appartement dat van alle gemakken was voorzien. Luxe appartment

De klantvriendelijkheid bij de receptie en in het ontbijtrestaurant liet echt zwaar te wensen over. Bijna onbeleefd te noemen.

Daarnaast is het sluiten van een receptie op bepaalde tijden van de dag ook niet klantvriendelijk te noemen. De lounge wordt op dat moment ook afgesloten. Mensen die eerder of later komen moeten buiten staan wachten.

beetje oubollig, maar schoon met goede bedden

Monique, 13-2-2018
    Heerlijke bedden, fijne ruime kamer. 10 minuutjes lopen van de piste of met de bus 1 halte (bus op 50m). Klein keukentje met alles wat je nodig hebt. Om 7.00 hangen de verse broodjes (op verzoek) aan de deur. Bij aankomst 2 handdoeken pp en op dinsdag handdoeken wissel, weer 2 handdoeken pp, net iets te kort, dus zelf maar wat meenemen. Recht voor het pand is een kerkje. Om 7.00 gaan de kerkklokken, waardoor je direct goed wakker bent, mooie tijd om op te staan om te skieen. Hele aardige eigenaren; ze zijn heel zuinig op hun spulletjes. 2 restaurantjes op 50 meter (de enige in het dorpje, buiten de piste om) en supermarkt op 100 meter. Kortom fijn appartement voor een hele mooie prijs. Wij hebben direct geboekt voor volgend jaar!

Het is daar gezellig het is of je daar thuis komt

Fam. Le blanc, 12-2-2018
    Appartement pas prima zo als gewoonlijk

In 1 woord echt helemaal fantastisch geweldig!

Johan, 11-2-2018

Wij komen hier al zo’n 8 jaar en zelden zo’n fantastisch appartement gehad.

De berichten over een aanwezige eigenaresse vallen reuze mee. Wij kunnen lezen en schrijven met haar!

Niets dan lof en zeer schone en verzorgde appartementen.

En op korte afstand lopen van de lift.

Vandaag kwamen wij terug van het skieen en stond als verrassing een fles champagne met 4 glazen als dank voor de trouwe gasten.

Kortom een absolute aanrader!!!!!!

Prima ruim en schoon appartement.

Rick, 11-2-2018
    Het enige wat wij 'misten' waren handdoekjes en theedoeken voor in de keuken.
Tirol scoort een 8 uit 10, op basis van 10113 reviews