appartementen in Tinos

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Tinos

Reviews over Tinos

• 9cornel_spijkerboer21-06-2015

Rust in mei

De score is gebaseerd op de waardering voor rust. Geen uitgaansleven. Strand was schaduwrijk, de zee was nog te koud. Ik zou de enige bezoeker geweest zijn.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Alleen gereisd in mei 2015

• 9Taque Laurent22-08-2014

à voir, des vacances cool et au calme (relatif)

pour une dizaine de jour de farniente c'est super

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

augustus 2014

• 10Robert24-07-2014

Magiczna wyspa Tinos

Cudowne miejsce dla rodziny, wspaniałe tawerny, przejrzysta woda w morzu, czyste plaże, żyć nie umierać :-)

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

juli 2014

• 9j.v.breugel10-09-2013

fantastische locatie,mooie ligging

van hieruit kan je mooie tochten met een auto of scooter maken,tevens zijn er mooie wandeltochten op het eiland,

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 7Stranden

• 9Govert Pruissen25-07-2013

Tinos puur Grieks e niet bedorven door tourisme.

Puur en onbedorven met een zeer vriendelijke bevolking.

• 10Gerda16-07-2013

fantastisch

kolibitra is mooi strand en met een leuk barretje!!!!!! Pyrgos gezellig dorpje

• 8Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in mei 2013

• 9A. Mauritsz23-06-2013

Geweldig eiland

Wij zijn 1 week Op Tinos geweest en hebben er met volle teugen genoten van de mooie dorpen, stranden en vriendelijke bevolking op dit wondermooie eiland. Wij verbleven in Huize Anemologio in Agios Ioannis met vanaf het terras een paradijselijk uitzicht op de zee en het verderop gelegen eiland Mykonos. De verzorging in Huize Anemologio was super. Dit is zeker een aanrader voor de echte liefhebber van het Griekse leven.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

• 9Jennie Hofman14-06-2013

prachtig eiland

Ik ben net terug van 2 weken vakantie naar Tinos..Alles was weer helemaal perfect geregeld zoals we gewend zijn .Dank jullie wel.Tinos is wat ruig en rotsachtig en staat bekend om de duiventillen. Het eiland is Grieks Orthodox en Katholiek In Tinosstad is de bedevaartskerk Megaloscharis en hier gaan veel grieken naar toe . Sommigen lopen en anderen doen dat kruipend ,hopend op een wonder voor zichzelf of een familielid Tinosstad is gezellig en heeft heel veel restaurantjes en vooral in de smalle straatjes en bij de haven kun je heerlijk zitten, De kleine dorpjes op het eiland zijn ook erg mooi vooral Pyrgos.Het massa toerisme is hier niet dus heerlijk relax. Een echte aanrader dus.

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9hans_smit_113-06-2013

Heel mooi eiland

Tinos is een eiland met weinig toerisme en daardoor nog het echte Griekenland. Vriendelijk, gastvrij leuke taverna's met heerlijk eten en veel bezienswaardigheden.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Harm03-12-2012

Lekker eiland!

Tijdens ons verblijf op Andros zijn we een midweek uitgeweken naar het buureiland Tinos.Na 2 uur varen vanuit Gavrio bereik je Tinos stad,waar we in het Poseidonia hotel, aan de haven,logeerden.Tinos heeft iets van een echte stad met bijkomende drukte.Natuurlijk bekend als bedevaartsoord,waar pelgrims op hun knieen naar de kerk van de maagd Maria klimmen.Wij niet! Een prachtig eiland, minder bergachtig maar ook veel minder groen dan Andros.Wegen zijn wel veel beter en zo zijn de kusten en stranden beter te bereiken.4 Dagen lekker relaxed getoerd en veel leuke plekken ontdekt.De prachtige dorpen als Volax, Agapi (!) en Tarambados met zijn vele dovecotes.De vuurtoren bij Livadha.De oude stad van Xombourgo.Het prachtige haventje van Panormos.En het heerlijke strand van Kolimbithra met zijn gezellige taverna.In de binnenstad van Tinos zijn veel leuke steegjes met veel restaurantjes.Tinos is zeker de moeite waard om te bezoeken.En bij Vidalis huur je een goede auto met goede service.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad