We hebben een aantal aanbieders voor Tigaki voor je op een rij gezet:

appartementen Tigaki

We hebben een aantal aanbieders voor Tigaki voor je op een rij gezet:

Reviews over Tigaki

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Lola,
    2-2-2019

Sunny Days krijgt van ons een 8. Onze kamer (nr 5) was erg ruim maar zeer verouderd. Hard bed. Balkon aan de straat gelegen waar soms motoren extreem hard langs reden ‘s avonds laat. Zwaar verouderde badkamer met smerig en oud toilet. Hele badkamer zeiknat tijdens douchen. Water liep niet weg. Receptie ingelicht, toen is het verholpen. Om de dag schone handdoeken + bedlinnen. Airco tegen betaling. Ontbijt niet bijzonder, vooral vettige bladerdeeg hapjes. Zwembad klein maar prima, niet erg schoon. Super leuke bar aan het zwembad met de hele dag fijne lounge muziek. Geweldige cheeseburgers te krijgen aan het zwembad! Vriendelijk personeel. Strand Tigaki is schitterend; 10 min lopen, zand, aflopend water. Bedjes + parasol gratis bij een consumptie van diverse beachbars. Tal van winkels, restaurants & katten. VASILIS fantastisch restaurant. Aanraders: Kos Stad met de bus en een excursie naar Zia om de zonsondergang te bekijken, prachtig!

Gereisd met partner in september 2018

Zeker een aanrader!

Marleen van Zoggel,
    20-11-2018

Kleinschalig appartementencomplex. Veel Nederlanders. Je wordt erg vriendelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Ze vragen regelmatig of alles nog naar wens is.

Tigaki is een klein plaatsje met restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Groot zandstrand waar je genoeg bedjes kunt huren. Het ligt vlakbij Kos-stad. Het is bereikbaar met openbaar vervoer maar een fiets huren om langs het strand af naar de stad te fietsen is ook een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

Adriana Viguurs,
    26-10-2018

Dat eind oktober bijna alles gaat sluiten en dat het weer een stuk koeler kan zijn

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijneckermann.nl

Prima

Sanne,
    8-10-2018

De locatie is perfect. Leuk centrum, met lekkere restaurants en strand op loopafstand. Het appartement zag er netjes uit, iedere dag kwamen de schoonmaaksters schoonmaken en nieuwe handdoeken brengen. Personeel was erg vriendelijk.

Wij hadden zonder ontbijtservice, om de hoek is een bakkerij waar wij iedere ochtend lekker broodjes haalden. Dat is zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar

Marleen van der Vaart,
    2-9-2018

Heerlijk appartemente complex

Zeer gemoedelijk aardige mensen prima appartementen die ook nog Iedere dag werden schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken

Zeker een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018