We hebben een aantal aanbieders voor Tigaday voor je op een rij gezet:

Reviews over Tigaday

Prachtige ligging

elistu,
    24-8-2011

Complex La Brujita is schitterend gelegen onder een 1 kilometer hoge rotswand met uitzicht op de zee. Het 3-kamerappartement was ruim met een goed uitgeruste keuken, er staat zelfs een wasmachine. Ook zit er een (klein) zwembad bij. We hebben hier 6 dagen verbleven en in die tijd was het eiland goed te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Prachtig uitzicht over El Golfo !

Jaap,
    22-3-2011

In de zomer van 2010 hier geweest. Wij vonden het een prima en sfeervol onderkomen. Appartement is in Canarische stijl ingericht, heeft een prima keuken (zelfs met wasmachine) en een zeer groot terras met prachtig uitzicht over Tigaday, de oceaan en de bergen.

Wel is het appartement aan de kleine kant, maar dat vonden wij geen probleem. In de zomermaanden (met name 's nachts) kan het hier heel erg warm worden en dan mis je een airco of een van. Dat was eigenlijk het enige wat er ons ziens ontbrak. Verder is El Hierro een mooi en ontoeristisch eiland; vooral geschikt voor natuur- en wandelliefhebbers !

Gereisd met partner in augustus 2010

De Buitenmeubeltjes zijn echt aan vervanging toe, zijn met

I. de Jong,
    14-3-2008

De Buitenmeubeltjes zijn echt aan vervanging toe, zijn meermalen met schroeven en spijkers geprobeerd te repareren, zonder succes. Verder lekker rustig gebied voor een relaxte vakantie.

Gereisd met partner in maart 2008