Reviews over Theologos / Tholos

heerlijk rustig, prachtig zwembad en de manager en zijn je

J.G. van den Ijssel
    5-8-2007

heerlijk rustig, prachtig zwembad en de manager en zijn familie zorgen heel erg goed voor je en hun eten is werkelijk geweldig

Doordat Tholos een dorpje is wat niet zo toeristisch is,

agnes
    5-8-2007

Doordat Tholos een dorpje is wat niet zo toeristisch is, is het vrij rustig en kleinschalig. Het appartementencomplex is zeer goed, vrij eenvoudig maar prima. De familie dat het runt is erg gastvrij en ze maken altijd tijd voor een praatje, dat maakt het heel persoonlijk. Het eten (moeder kookt) is heerlijk en vrijwel het beste en lekkerste van het hele dorpje. Ik zou het veel mensen aanraden die naar de westkust van Rhodos gaan en iets rustigs zoeken. Voor kinderen is het tevens ook prima, het zwembad en de kindermenu's maken het zeer geschikt.

Een mooi en rustig gelegen appartementencomplex van een en

Brink
    20-7-2007

Een mooi en rustig gelegen appartementencomplex van een vriendelijk en gastvrij gezin. Wij hadden geluk dat we met z’n 2en in een 3 persoonskamer zaten. Deze zijn twee keer zo groot dan de 2 persoonskamer, wat met z’n 2en erg prettig was. Het complex heeft een zwembad met ligstoelen en parasols, een bar waar je de gehele dag wat kan drinken en eten. Op loopafstand ligt het dorpje Theologos, waar op het dorpspleintje een leuk en gezellig restaurant zit. Verder zitten er aan de doorgaande weg langs de kust winkels, bars/restaurants en andere hotels. Sunlight ligt aan een zijstraatje van deze doorgaande weg en is hierdoor rustig gelegen en er komt dan ook weinig verkeer voorbij. Sunlight ligt tussen de hoofdstraat en dorpje Theologos. Met scooter of auto is eiland prima te verkennen, ook is er een bushalte om de hoek. Hier vertrekken minimaal 1x per uur bussen naar Rhodos-stad.

Heerlijk appartementencomplex! Onder de leiding van een

Benno Aalders
    26-6-2007

Heerlijk appartementencomplex!

Onder de leiding van een familie die gastvrijheid zeer hoog in het vaandel heeft staan en in een gebied van Rhodos dat nog niet verpest is door toerisme, ondanks de all-inclusive hotels die iets verderop liggen.

Ideaal als uitgangspunt om het eiland te verkennen.

Niks mis mee!

Het appartementen complexje is zeer verzorgd

R en J
    18-8-2006

Het appartementen complexje is zeer verzorgd. De kamers zijn ruim en netjes. Het terrein ziet er erg verzorgd uit en er word daar veel aandacht aan besteed. Het eten vinden wij het beste van heel Tholos/Theologos. De service is uitstekend en de eigenaar en zijn familie zijn erg gastvrij. Het dorpje zelf is erg klein maar het oude dorp Theologos is zeker een bezoek waard en bij de plaatselijke bakker kan men heerlijk brood kopen.