appartementen in Texel

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Texel

Reviews over Texel

• 6jeannette10-12-2020

nooit meer

dit was ooit een prima hotel maar nu sterk verouderd. Vieze vloerbedekking op de gangen en hele slechte doorgezakte bedden. Personeel erg vriendelijk maar bij ontbijt erg onderbezet. `Na 4x zijn wij er wel klaar mee.

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 5Sfeer in stad
    • 9Stranden

november 2020

• 9rick05-12-2020

heel leuk zeker als je gaat voor de rust

ondanks de corona maatregelen is er genoeg te doen. Lekker wandelen, Lekker rustig en voldoende plek om afstand te houden. eten en drinken in het hotel was goed en genoeg plekken voor to go maaltijden en drinken.

Mooi gebied, leuke dorpjes en vriendelijke mensen.

Zeker de moeite om terug te gaan als de corona voorbij is.

• 9Stranden

Alleen gereisd in november 2020

• 9Marco, Margot & Buddy02-11-2020

Lekker genoten en uitgerust op dit mooie eiland

Wat een leuk eiland met veel natuur. Wij hebben hier een week doorgebracht tijdens de corona terwijl alle eetgelegenheden dicht waren. Toch hebben we daar nauwelijks last van gehad. Je kunt overal koffie of iets lekkers afhalen en even naar het toilet. Samen met onze hond gewandeld en dit eiland is erg hondvriendelijk. Ook een mooi eiland voor ons als foto amateurs waar we mooie foto’s hebben gemaakt. Veel vogels en veel verschillende soorten natuur op een relatief klein eiland. Het was erg rustig in deze periode en dat zorgde dat we echt zijn uitgerust en uitgewaaid! Wij verbleven in de Cocksdorp maar hebben in een week tijd alles kunnen bezoeken. De huizen zijn niet zo goed onderhouden dan de natuur die overal mooi is en ook goed wordt beschermd. Tot rust komen, vogels spotten, fotografie of met de hond wandelen door de natuur, wij zijn erg enthousiast over Texel. Ps. het Texels bier Texels en Tesselaar zijn ook een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2020

• 8Marion20-10-2020

Heerlijk eiland

Helaas waren de restaurants net weer gesloten ivm de ‘lockdown’. Dus vandaar het cijfer 5 qua uitgaan. We troffen het qua weer dus heerlijk kunnen wandelen op het strand. Een heerlijk eiland.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2020

• 9Anoniem26-09-2020

Geweldig eiland

Op het eiland is alles.. bos, strand, natuur, mooi ingerichte parken en ruim opgezet. Je kan er heerlijk in de natuur fietsen en wandelen. Wij zaten op Roompot park nl. KustparkTexel in een Duinparel huisje. Zelfs in deze corona tijd is het druk maar in de natuur kom je weinig mensen tegen. Heerlijk rustige vakantie gehad en de boot is ook niet duur.

september 2020

• 9Marijke Bruns25-09-2020

Super vakantie in Nederland

We hadden een heerlijke week op ap Texel. Wat een prachtig stukje Nederland! Afwisselende natuur, prachtige stranden en mooie fietspaden. Veel te zien en te doen en zo dicht bij huis.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Joop22-09-2020

Heel veel toeristenbelasting €4,50 per dag

Op een zeer commerciële camping gestaan die ook nog eens heel duur was.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2020

• 8lies19-09-2020

Genoten van rust, ruimte en natuur

prachtig eiland , veel bezienswaardigheden

• 8Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Fren09-09-2020

Geweldige eiland

Texel kom ik ieder jaar is net of je heel ver weg bent als je op de boot zit. Heerlijke mooi eiland

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 8Kim Voet17-08-2020

Heerlijk weekje Texel met de kinderen.

Wij zijn op boerderijcamping De Wamberg geweest van 3-9 augustus 2020. Een heerlijk rustige camping vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Voor de kinderen leuke speeltoestellen aanwezig en mooi schoon sanitair.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving