We hebben een aantal aanbieders voor Texel voor je op een rij gezet:

Reviews over Texel

fantastisch

tonny ruiter,
    21-3-2019

prima goede en schone appartementen balieservise 100% prima ligging vlak by de koog en strand

Gereisd met partner in maart 2019

Prima, bovendien heel gastvrij.

Theun Hoornstra,
    18-2-2019

Prima kamer, prima ontbijt, wordt op de kamer gebracht inclusief boterham zakjes. Op de kamer koffie en thee, dat vinden wij altijd heel prettig. De kamers hebben tevens een kitchenette, nu waren wij hier voor een weekendje, maar als je hier een week verblijft dan ben ik altijd uitetensmoe, en kan ik mij voorstellen dat een kitchenette uitkomst biedt. Compleet met Pannen, bestek enz. Aan alles is gedacht, theedoek afwasmiddel, noem maar op. Prima plek dus.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super fantastisch

Inge Visscher- Hermsen,
    1-1-2019

Ben hier al meerdere keren geweest, altijd vriendelijk ontvangst, alles keurig en schoon. Nu voor het eerst na 2e kerstdag aangekomen en 3 januari weer naar huis, dus oud en nieuw op Texel. Samen met mijn hond Bas. Heerlijk, rustig, genoten, niets dan lof zoals iedere keer dat ik hier ben. Bos en Duin dankjewel voor de goede zorgen, de kwaliteit, de rust, de gezelligheid, alles. Als alles meezit dan ben ik dit jaar zo vaak mogelijk in jullie hotel. Bij jullie voel ik mij thuis en dat is ook een kwaliteit die jullie hebben. Tot gauw.

Gereisd alleenreizend in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel erg fijn en prettig!

H v H,
    4-11-2018

Wij waren hier voor de tweede keer een midweek, één keer in het voorseizoen en nu in het naseizoen, we hebben beide keren als heel prettig ervaren. Gastvrij en vriendelijk ontvangen bij de receptie, een misverstand bij de boeking is door hun keurig opgelost. We hadden nu een gerenoveerd appartement dat was erg mooi en netjes, voor twee personen een mooie en goede ruimte.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fijn complex met vriendelijk personeel

Linda,
    2-11-2018

Sinds een aantal jaar komen wij op Texel en gaan altijd naar Bosch & Zee.. Dat zegt genoeg toch?! Het personeel is vriendelijk! Zelfs toen onze puppy de informatie map had bewerkt.. De appartementen bevatten alles wat je nodig hebt. Het is een klein beetje krap maar goed te doen! Ieder jaar als we komen, is er weer wat vernieuwd aan het complex. Nieuwe badkamers, nieuwe radiatoren, nieuwe dakpannen. Het onderhoud staat hoog in het vaandel. De locatie is top! Op loop afstand van de Koog waar je heerlijk kunt gaan uiteten of kunt uitwaaien aan zee. Ook de supermarkten liggen op loop afstand. Wij gaan vaak buiten het seizoen waar de prijs-kwaliteit verhouding prima is. In de zomer liggen de prijzen hoog en vinden we het te duur (prijs-kwaliteit verhouding klopt ons inziens dan niet meer)

Gereisd met partner in november 2018