We hebben een aantal aanbieders voor Terschelling voor je op een rij gezet:

appartementen Terschelling

We hebben een aantal aanbieders voor Terschelling voor je op een rij gezet:

Reviews over Terschelling

Een super sfeervol, gezellig verblijf !!

Rob en Helen,
    26-8-2016

Tijdens de kennismaking van "de Olifant" waren we niet alleen blij verrast door de gezellige, comfortabele inrichting maar ook door de gevulde kastjes, de eitjes van de kip van de eigenaren! Dit gaf ons een huiselijk en goed gevoel. Ook mede door de fantastisch fraaie locatie en de centrale ligging van het huisje met het schitterende uitzicht heeft er toe bij gedragen dat we een heerlijke week hebben gehad!

Gereisd met partner in augustus 2016

Wat een heerlijk appartement!

Familie Rutten,
    20-8-2016

Voor het eerst hier op vakantie geweest. Wat een mooi en sfeervol appartement. Voelden ons er direct thuis. Grote badkamer, met heel veel opbergruimte op de begane grond. Op de 1e etage 2 slaapkamers, waarbij de slaapkamer met het 2 persoonsbed voorzien is van een ledikantje erbij. Prachtig uitzicht vanaf je appartement richting de Waddendijk en weilanden. In de grote tuin kan er gespeeld worden, maar ook kan er gebruik gemaakt worden van een gezamenlijke picknicktafel (voor de 2 appartementen en het zomerhuis). Op je eigen terras heb je voldoende ruimte. Appartement is van alle gemakken voorzien. Ook is er een wasmachine en droger aanwezig in een schuurtje in de tuin, waar gebruik van gemaakt kan worden door alle vakantiegangers. Super handig! Eigenaresse is erg vriendelijk en hartelijk en kan je altijd bij terecht met je vragen. Appartement is heel mooi centraal gelegen op het eiland. Prachtig om te fietsen vanaf deze plek. Wij gaan er zeker naar toe terug.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede kamers en bedden alleen ontzettend gehorig!

Harm-Jan Jansen,
    24-8-2015

Terschelling is heerlijk!

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Dichtbij de natuur

Henriette,
    1-10-2014

Dit appartement ligt in een boerderij en ligt dichtbij de Waddenzee en de Boschplaat. Het ligt in Oosterend, aan het eind van het eiland, met 1 restaurant en Heartbreak hotel dichtbij. Wel goed bereikbaar met de bus, fiets en prima uitgangspunt voor wandelingen en fietstochten. Sober ingericht, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Helaas werkte Wifi niet, maar we konden in een ander appartement om te internetten, al was de ontvangst hier ook slecht. Wel vervelend als je internet nodig hebt (cursus), maar geen onoverkomelijk probleem. Als tips zouden we mee willen geven; de reparatie van de keuken- en slaapkamerkraan, verlichting buiten aanbrengen, want het is 's avonds erg donker, de informatiemap actualiseren, de leeslampjes in de slaapkamer aan de muur bevestigen en pannenlappen bij het keukenlinnen. Om schoon te maken kregen we een emmer met schoonmaakmiddelen, erg prettig. We hebben ons prima vermaakt! Brievenbus op loopafstand. Kleding wassen is mogelijk. Veel kledinghangers.

Gereisd met partner in september 2014

Superschoon en prettig huisje!

Marjolein,
    10-8-2014

We waren aangenaam verrast hoe schoon en fris het huis was. Traphekjes boven en beneden, en kindvriendelijke stopcontacten was heel fijn met onze dochter van 1 jaar. De ligging middenop het eiland vonden wij heel prettig. Erg vriendelijke gastvrouw. Minpunt vonden wij de banken, deze zaten niet prettig als je een slechtere rug hebt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014