We hebben een aantal aanbieders voor Terschelling voor je op een rij gezet:

Reviews over Terschelling

Heel goed verzorgd appartement

Angela,
    19-2-2018

Mooi, huiselijk, alles van degelijke kwaliteit. Heerlijk, keukenmessen die scherp zijn, bedden die lekker liggen, goede bank, fijn bad...etc etc Midden tussen zee en was, nabij bos wat een goede variatie geeft. Wij wandelden vanaf het huisje in 6 dagen 90 km en geen dag was hetzelfde! Klein nadeel is dat er alleen maar eenpersoons bedden zijn en het boven wat krap is.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Mooi appartement

P.Piekstra,
    12-4-2017

Appartement Borrekat is op Terschelling gelegen in het plaatsje Baaiduinen. Ideaal voor grote gezelschappen. Echt keurig

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Heerlijke plek op een fijne locatie

Karijn,
    4-3-2017

Met ons gezin met drie kinderen hebben we ondanks slecht weer een paar hele leuke dagen gehad in Borrekat op Terschelling. De appartementen van Buitenleven-Terschelling zijn fijn ruim en helemaal compleet. De schaapjes van de buren liepen s ochtends gezellig langs het raam. Er is een speelhoekje voor de kinderen met spelletjes, kleurtjes en duplo. Een keuken met vaatwassser. Aan details is gedacht: thee en koffie en vaatwasblokjes zijn aanwezig! De supermarkt en andere winkels zijn op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

fantastisch zeker voor herhaling vatbaar

Annemarie,
    27-4-2016

Een leuk appartement waar niets aan ontbreekt.Fijn zitgedeelte en keukenblok mooi sanitair aparte toilet.Een prachtig plekje.Christa en Jan altijd in voor een praatje.Leuke eetgelegenheden op loopafstand,fijne fietsverhuur.Alleen een heel steil trapje om naar de slaapkamers te komen.

Gereisd met vrienden in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fijn

doortje,
    6-9-2015

Wietse is een leuk deel van een oude boerderij waarin meerdere app. zijn. ieder heeft eigen terras en in de gezamenlijk te gebruiken schuur staan boeken, spelletjes een magnetron, een afwasmachine etc. en een sauna . dvd s groot scherm voor tv de sfeer is erg prettig en relaxed, geen regels zolang ieder gewoon zn ding doet , de grote tuin is te gebruiken zo heb je toch wat contact als je wilt. we hadden een huisje voor 4 p. het 2 pers. bed was onder een schuin dak, dus trokken we naar voren. Het was keurig schoon en naast Hessel. Die heeft t goed geïsoleerd dus je hoorde er niks van . we komen vast nog terug. gaan al jaren naar T. dus leuk weer een fijne plek te weten. mooi en vlakbij PUUR en Terpstra

Gereisd met vrienden in juli 2015