We hebben een aantal aanbieders voor Terschelling voor je op een rij gezet:

Reviews over Terschelling

Uitstekend verblijf

Jhlf,
    6-8-2018

Leuk appartement, comfortabel en centraal tussen de dorpjes. Vriendelijke gastgevers. Prima bedden en ruim. Inventaris ruimvoldoene voor 4 personen en van goede kwaliteit. Tijdens de hete julidagen bleef het binnen aangenaam. Vlakbij bushalte. Ligt aan een doodlopende weg, dus rustig gelegen

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk!

Anna Riemersma,
    10-4-2018

We hebben heerlijke dagen gehad tijdens de Fjoertoer op Terschelling in appartement het Eerste Plak. Het bleek net opgeknapt en zag er prima uit. Heerlijke bedden. En bijna naast het cafe van Hessel, wat wil je nog meer. Er misten alleen wat kleine dingetjes: afwasblokjes, haakjes in de badkamer, een nachtkastje. Maar dat mocht de pret niet drukken!

Gereisd met vrienden in april 2018

Gezellig en comfortabel

J. Van der Hoek,
    30-12-2017

Gezellige comfortabel appartemen. Van alle gemakken voorzien. Overal is aan gedacht. Wij komen al 5 jaar. Volgend jaar zeker weer.

Gereisd met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

echt super vakantie adres.

walter en anna,
    26-10-2017

Ik snap die slechte rivieu niet. ontzettend lieve eigenaar. appartementen mooi en schoon. mooi uitzicht. we zijn hier lekker tot rust gekomen. volgend jaar zeker weer.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was heerlijk!

Annemarie Jongerius,
    4-5-2017

We zijn met onze drie kinderen (8,11,12) een weekje in dit gezellige appartement geweest. Dichtbij (op loopafstand) een prachtig breed strand, een strandpaviljoen en de Waddenzee. De kinderen hebben zich prima vermaakt op de trampoline en op het nabijgelegen voetbalveld. Fietsverhuur en bakker zitten om de hoek. Het appartement is knus. De eigenaresse is gastvrij en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)