appartementen Terschelling

Reviews over Terschelling

Fantastisch!

Rien en Hanneke Noorlander,
    19-11-2018

Prachtig appartement met grote tuin met speelruimte voor kinderen.

Alles ziet erg keurig en gezellig uit.

Fantastisch uitzicht en heel vriendelijke mensen zijn Jacco en Marjolein.

Een adres om zeker volgend jaar weer terug te komen.

Een adres om terug te komen!

Lilian,
    28-10-2018

Perfect gelegen om het mooie Terschelling te ontdekken. Bushalte en fietsverhuur om de hoek. Huisje Groen is knus, van alle gemakken voorzien, compleet uitgeruste keuken. Lichte woonkamer, lekkere bedden, vrij uitzicht open de tuin met speeltuin. wij en de kinderen hebben ons er prima vermaakt, gaan niet snel terug naar een accomodatie maar voor de Zeeboer maken wij van harte een uitzondering!

Heerlijk huisje op Terschelling

Auke Verbraaken,
    27-10-2018

We zijn al meerdere keren op het prachtige Terschelling geweest. Voor het eerst in app. Vita van Hoeve Stortum. Erg goed bevallen! Gezellig ingericht, met fijne bedden en prachtig uitzicht. Ook een fijne keuken met vaatwasser. Top dat er een paar vaatwastabletten klaar liggen om te gebruiken. Ook gezellig dat er waxinelichtjes zijn. Appartement was netjes, maar de vloer vonden wij wat schoner kunnen.

We komen zeker nog eens terug! Echt een aanrader!

Super!

Familie Bos,
    26-10-2018

Prettig appartement, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Uitzicht op de Brandaris blijft uniek!

Fantastisch!

Henries Vermeulen,
    24-10-2018

Van 29-9 t/m 13-10 hebben we weer mogen genieten van het schitterend eiland Terschelling in deze fantastisch accommodatie! Vorig jaar hadden we onze vakantie eerder moeten afbreken, toen werden we bijzonder goed geholpen door de moeder van de eigenaar. Toen hadden we nog maar een klein stukje van het eiland kunnen zien, dus wederom geboekt nu hadden we appartement Medius.

Terschelling is in onze ogen het mooiste waddeneiland dat we tot nu toe hebben gezien. Dit jaar hebben we Jacco en Marjolein zelf mogen leren kennen als zeer vriendelijke mensen. Ik denk niet dat het onze laatste keer is dat we hier zijn geweest.