Appartementen Tenerife

Wordt Tenerife jouw volgende vakantiebestemming? Op dit Canarische Eiland is het heel het jaar zonnig. Chillen in de zon en even helemaal niets doen of juist op avontuur en alle highlights van het eiland verkennen? In beide situaties kun je vakantie vieren in een van de appartementen op Tenerife. Een groot voordeel is dat je in de appartementen op Tenerife je eigen keuken hebt. Zo zet je een vers kopje koffie om eerst even wakker te worden op je balkon en bak je een eitje. In een appartement kun je lekker je eigen ding doen, maar is er wel personeel waaraan je vragen kunt stellen. En dat is toch wel fijn.

Soorten appartementen op Tenerife

Relaxen met je partner of vrienden aan het zwembad zonder kinderen om je heen? Coral California is een van de adult only appartementen op Tenerife. In de keuken van je appartement kun je volgens reviewer Lou alles vinden. Van een magnetron tot genoeg pannen en een koffiezetapparaat. De ligging van dit appartement is ook top. Als je houdt van gezelligheid dan, want Coral California ligt in het bruisende Playa de las Américas.

Wil je wel verblijven in een van de appartementen op Tenerife, maar wil je toch all-inclusive vakantie vieren? Appartement PrimeSelect Los Alisios is een populair all-inclusive appartement. Vakantiegangers die hier eerder verbleven zijn positief. Zo schrijven Elias & Evelien: ‘Het eten was heel lekker en gevarieerd. Het personeel is zeer vriendelijk, zowel aan de receptie als bij het eten.’ Hou er rekening mee dat je een aantal trappen op moet lopen voordat je bij het restaurant van het appartement uitkomt.

Luxe appartementen op Tenerife zijn er ook genoeg. Een vijf sterren appartement dat van reviewers ook nog een hoog gemiddelde ontvangt? Dat is Appartement Balcon del Mar. Dit plekje wordt dan ook omschreven als luxueus. Een absoluut toppunt van dit appartement is het uitzicht. Je kijkt uit over zee. Dit is een ideale plek wanneer je niet graag verblijft op een toeristische plek. Met een ligging in Costa del Silencio is het hier inderdaad rustig. Wel kun je bekende steden bereiken met de bus. Mirre vult aan: ‘Deze locatie is geschikt voor jong en oud, de omgeving geliefd voor wandelaars en duikers en snorkelaars.’

Adult only, all-inclusive of een luxe vijf sterren appartement. Dit zijn de drie soorten appartementen op Tenerife waar vakantiegangers het liefst in verblijven. Waar gaat jouw voorkeur naar uit?

Bekijk alle accommodaties

appartementen Tenerife

We hebben een aantal aanbieders voor Tenerife voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra