Tavernelle Val di Pesa

We hebben een aantal aanbieders voor Tavernelle Val di Pesa voor je op een rij gezet:

appartementen Tavernelle Val di Pesa

Reviews over Tavernelle Val di Pesa

Fantastisch mooi en rustige accomodatie

Fam. de Vries,
    17-9-2016

Wij zaten in het nieuwe appartement 'Civetta', wat iets hoger lag, en iets verder van de andere appartementen en hotelkamers. Daardoor erg rustig en prachtig uitzicht over de heuvels en in de verte de Apennijnen. Groot appartement met veel ruimte eromheen, we konden altijd kiezen voor zon of schaduw door de bomen rondom dit appartement, volop krekels te horen, prima ligbedden, veel privacy. Goede en brede matrassen. Een aanrader voor iedereen die tot rust wil komen en genieten van deze prachtige locatie. Indien gewenst kun je deelnemen aan het ontbijt en avondeten. Dit laatste 2 keer gedaan, erg lekker.

Gereisd met partner in augustus 2016

Karakteristiek appart. perfect gelegen

Thomas en Cynthia,
    22-9-2013

Wij hebben hier voor de 2e keer een heerlijke vakantie gehad. Het appartement is basic, (wel netjes) maar aangezien we vooral buiten en op pad waren, was dat voor ons geen probleem. 3 flessen wijn bij aankomst + informatieboek over omgeving. Ideale ligging om dorpjes als Sienna, Pisa en Lucca te bezoeken evenals Florence! Ruim voldoende schone handdoeken en wisseling van handdoeken. Ieder appartement heeft een eigen zitje dat uitkijkt op het dal. Aan het zwembad waren voldoende ligstoelen en parasollen. Wij lagen hooguit met 1 ander stel aan het zwembad. We hadden veel rust en privacy. Eigen vervoer met een auto is wel noodzakelijk. Niets is op loopafstand.

Enige minpunt: harde bedden en veel stekende insecten (in naseizoen). Bij de housekeeper hebben we een spuitbus gekregen om in het appartement te spuiten tegen de insecten. Dit hielp enigszins.

Gereisd met partner in augustus 2013

Echt een aanrader!

M & G,
    27-6-2012

Wij zijn zojuist terug gekomen van een heerlijke vakantie in appartementen Pratale. Pratale ll ligt iets verder weg en is qua uitzicht minder. wel zien beide gebouwen er goed verzorgd uit, de accomodaties zijn erg netjes en de engelse gastvrouw is zeer behulpzaam. Wij hadden wel het idee dat de gazons rondom Pratale l beter verzorgd waren.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Prachtige omgeving

Saskia,
    31-3-2010

De appartementen in Pratale II zijn ruim, gezellig en handig ingericht, ze zijn netjes en ze liggen in een wonderschoon gebied met een uitzicht om van te watertanden. De kamers zijn wel heel gehorig en de vloer is van een soort ruwe steen, wat erg authentiek is, maar totaal niet geschikt voor kinderen die nog kruipen. Er ligt een erg handige map in elk huisje met handige tips mbt bezienswaardigheden, openingsuren edm, en de wekelijkse proeverij van wijn en (heel veel) hapjes is echt een feestje. Voor de rest hoef je op de receptie niet te rekenen, ze zijn amper bereikbaar (en is ook niet duidelijk wanneer wel en niet) en de was kan je ook beter niet laten doen (duurt twee dagen en je natte was wordt in een vuilniszak bij de voordeur gezet, waardoor hij de hele dag lekker kan staan broeien). Een paar kleine minpuntjes voor een verder prima adresje!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

Heerlijke vakantie!

Marieke,
    19-8-2009

Wij zijn met z'n 5en naar dit appartementen complex geweest. Het bestaat uit 2 boerderijen. Wij zaten in nummer 2. Het zwembad zo naast de deur en ligbedden waren er genoeg! Het is er erg rustig, dus dat is echt genieten als je drukke toeristische plekken gewend bent. Bij aankomst kregen we 6 flessen wijn. Echt super! Wij zaten op de begane grond. Helemaal ideaal. Mensen die boven zaten moesten vaak de trap op en neer om bijvoorbeeld ontbijtspulletjes te pakken. Alleen als je beneden zit heb je veel geluid van de bovenburen. Toch zou ik begane grond aanraden! Het is ook een ideale plek om uitstapjes te maken naar florence, pisa en siena. Het strand is wat verder weg, maar ook leuk om er een dagje voor te plannen. Ik zou dan alleen niet naar viareggio strand gaan, omdat het bijna alleen maar prive-strand is. Goed zoeken voor een strandplek is niet zo handig in de hitte.. Maar zeker een aan te raden appartementencomplex!

Gereisd met vrienden in augustus 2008