Reviews over Syros

uitstekende keuze

margot martens-weeda
    13-5-2012

Zeer rustig en met een prachtig uitzicht. Alles op loopafstand; strand, restaurants, supermarkt. Appartemeneten zijn prima: ruim en schoon. Warme ontvangst: Yiannis doet echt alles om het zijn gasten naar de zin te maken. Echt een aanrader!

Lief

j. Leibbrandt
    20-10-2011

Goede appartementen, kleinschalig, in het rustige dorpje Kini. Eigenaar Yiannis spreekt redelijk engels en doet er alles aan het een ieder naar de zin te maken. Appartementen in div. uitvoeringen, allen huiselijk ingericht de grotere ook met kinderledikant.Uitzicht over het dorp naar zee of heuvels. Wi-Fi en parkeergelegenheid. Barbeque op buitenterrein.Schoonmaak en nieuw linnengoed 2x per week. Div. strandjes op loopafstand. In het dorp een supermarktje, een kleding/souvenirswinkel, div. restaurants en een bar. Restaurants verschillen van kwaliteit. Bij Marino's Place komen de dorpsbewoners dagelijks voor een snack,drankje,een lach en een traan of een spelletje tavli. Voor mensen die van rust en natuur houden.

Centraal gelegen

P. Vandeputte
    29-8-2009

Verbleven daar een week in juni. Bij aankomst konden we een 2-tal apt. bekijken en kiezen welke we wilden. Maria doet uitermate haar best om het iedereen naar de zin te maken.

Koffie, thee, chocolademelk, koekjes en loukoum staan (gratis) ter beschikking van de gasten in de ruime gemeenschappelijke keuken naast de receptie.

Ruime mooi ingerichte kamers.

Vanop het dakterras is er prachtig zicht op de haven aan de ene kant en Ano Syros aan de andere kant. Een prachtige plaats voor het ontbijt of een drankje bij de ondergaande zon.

Gaan nog terug

P. Vandeputte
    1-7-2009

Goed onderhouden studio's. Maria is een super gastvrouw, die ervoor zorgt dat er steeds cake, koekjes en loukoum beschikbaar is voor haar gasten. Koffie, thee e.d. zijn eveneens steeds beschikbaar en in de prijs inbegrepen.

Mooi uitzicht naar Ano Syros en ook naar de haven vanop het gemeenschappelijk terras.