Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

appartementen in Sveti Juraj

appartementen Sveti Juraj

Reviews over Sveti Juraj

• 8Yvon25-08-2017

erg relax.

De stranden zijn van kiezelsteen,dat vond ik niet zo fijn voor mijn voeten

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Omgeving
    • 7Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 8M.Meijerink18-06-2015

Mooi plaatsje, maar verwacht niet te veel

Sveti Juraj is een klein plaatsje met een paar (goede) restaurantjes. Wij zijn meer in Senj geweest, is dichterbij en meer faciliteiten.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Arno16-07-2013

Sveti Jurai: authentieke vissersplaaats.

Heerlijke authentieke vissersplaats waar het toerisme in de kinderschoenen staat. Met 8 terrassen en evenveel restaurants waar je voor een zeer redelijke prijs uitstekend kan eten en drinken. De zeevruchten rissotto bij Konoba Mul is kwalitatief niet te evenaren. De heerlijk koel geserveerde witte Grasevina en de overal te horen golfslag van de Adria maken het geheel compleet. Eenvoedig te berieken kiezelstrand met heerlijk schoon water waar je bijna moet bukken voor de duikelende dolfijnen. Het uitgaans leven beperkt zich tot de terrassen maar brengt ook geen overlast met zich mee. Voor cultuur moet je 10 km verderop zij in het havenstadje Senj.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 7Stranden

januari 2013

• 0franco27-08-2011

Posto ameno

Per chi ama la tranquillità ed è interessato principalmente alla natura e alla semplicità........

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in januari 2011

• 6hoinjsz23-07-2010

Een verouderde badplaats

Dit dorp is vergane glorie. Het moet nodig opgeknapt worden. Ik kan me voorstellen dat deze plaats gezellig en modern was in de jaren 80, maar daar is nu niets meer van over. Ik vond het een troosteloze bedoeling en was na een bezoek van 30min weer weg uit dit dorp.

• 4Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur