appartementen in Sukošan

Reviews over Sukošan

• 6johansteenbeek29-08-2013

Viel tegen

Naar aanleiding van de eerdere reactie hier viel Sukosan ons erg tegen. Erg klein en weinig mogelijkheid tot winkelen. Zadar is veel mooier. Stranden zijn prima maar wel grind uiteraard.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9ida bergshoeff 20-07-2013

mooie omgeving vanaf het water

zeilend rondgetrokken met nederlandse begeleiding van sail events is in een woord een geweldige beleving alles netjes geregeld in nederland en daar konden we ook met iedere vraag komen . wij waren vroeg in het seizoen dus het was overal nog lekker rustig met de auto er naar toe de snelwegen zijn keurig in kroati en wij vonden de mensen echt vriendelijk gr ida en floor

• 7Stranden

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Gierer Nicole02-06-2012

zum 7t mal

Waren schon an anderen Orten in Kroatien, aber uns ziehts immer wieder nach Sukosan einfach schön

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in januari 2012

• 9pavel25-03-2012

zadar

o.k vše v pohodě vstřícní lidé a vylety do okolí

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2012

• 7jan20-01-2012

pohoda

dobra destinace pro rodiny s detmi

• 8Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

juli 2011

• 10nixe17-07-2011

seit 4 Jahren unser Urlaubsziel

freundliche Leute, super Atmosphäre, gemütliche Strände lecker Essen, unterkunft spitze, Anreise dank Autobahn sehr bequem einfach ein gemütlciher schöner Urlaub

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7Michele Superdad07-04-2011

Schönster Sonnenuntergang der Welt

Traumhafte Inselwelt (Kornaten) direkt vor der Haustür, Karl-May-Drehorte zuhauf im Hinterland, tolle Küche, lediglich die Strände lassen zu wünschen übrig

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 3Stranden

januari 2011

• 7Wendy23-03-2011

Sukosan een goede uitvalsbasis nabij Zadar

Een perfecte uitvalsbasis dat is Sukosan. Niet alleen ben ik enthousiast, ook de vele gasten na mij waren onverdeeld positief over Sukosan. Andrijana ontving mij als gast en toonde mij in enkele dagen de bijzonderheden die Sukosan te bieden heeft. Zij liet mij zien dat het echt een stukje Kroatië is van ongekend natuurschoon waar talrijke natuurparken het bewijs van zijn. Laaiend enthousiast was ik bij het zien van de bergen, meren watervallen via canyons, kliffen, grotten, spelonken, tot aan de blauwe onmetelijke zee omhelsd door een reeks schitterende eilanden die overvol zijn met idyllische haventjes, en romantische stranden is dit gebied voor mij makkelijker in een schilderpallet dan in woorden te vangen. Die dag nam Andrijana mij mee op een onvergetelijke excursie, een kanotocht over de Zrmanja rivier met kleine afdalingen in een fantastisch mooi natuurgebied. Een absolute aanrader!

• 6Uitgaanslevenn

• 7Sfeer in stad
    • 5Stranden

Alleen gereisd in januari 2007

• 10Gaby02-03-2011

S u p e r dovolená pro rodinu s malými děti

Do Sukošanu jsme se dostali náhodou před třemi lety, když jsme hledali ubytování a hlavně pozvolný vstup do moře pro naše 2 děti. Setkali jsme se s velmi milými lidmi, kteří se nám snažili najít pro nás i cenově výhodné ubytování. Seznámili jsme se s jedním Čechem, který tam tráví svůj čas jako správce kempu a starousedlíky již zná. Domluvil nám ubytování u příjemných domácích, pouze 1min. chůze od moře. Byli jsme velmi spokojeni a letos se tam chystáme již potřetí.

• 9Uitgaanslevenn

januari 2011