• Type accommodatie

appartementen in Thailand

Reviews over accommodaties in Thailand

fantastisch

Maximus, 12-11-2017

Mooie grote kamers en erg schoon.

Restaurant is lekker en zeer betaalbaar.

Straatje uitlopen en je komt bij gezellige barretjes terecht, loop je de andere kant op dan sta je binnen 100 meter op het strand.

De straat ervoor is druk, maar daar hoor je niks van, wil je een taxi, dan heb je die binnen een minuut.

Zitten veel Nederlanders, maar heb alleen maar vriendelijke mensen ontmoet.

Martin en zijn vrouw en zijn staf doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Eten is ook zeer goed.

Je kunt aan alles zien dar Ghiel en zijn vrouw er niet meer opzitten.

Minder geworden

Jan Verheul, 21-10-2015

Helaas door het willen verkopen van ons moeder wat niet gelukt is hebben de klanten daarvan hinder ondervonden.

De kwaliteit van het eten is minder geworden jammer was altijd top.

Het grootste probleem is eigenaar wil verkopen en zijn Thaise vriendin niet.

Gewoon super!

Karin, 20-9-2015

Super vakantie gehad! Henk en Saar geven je alle informatie over het heerlijke Thaise streetfood, geven je tips over leuke uitstapjes en zijn erg behulpzaam.

Je voelt je gewoon welkom. De kamers hebben airco, een goed bed, zijn lekker ruim en schoon. Het is aangenaam vertoeven op het terras. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Henk en Saar: bedankt en tot ziens!!!

Thailand, je was geweldig!

Naomi, 24-3-2015

Thailand, je was geweldig! Ik heb van je genoten, ben verliefd op je geworden en ben stiekem een beetje van je gaan houden..

100% Tevreden over de accommodatie, goede ligging, rustig zwembad, alle comfort aanwezig.

Bedankt voor alle mooie herinneringen, ik ga hier zeker terug komen!

Geweldig verblijf

Jos Cleasens, 27-1-2015
    Fantastische omgeving dat ons verblijf een van de beste vakanties maakt !! Ik zou zeggen dat je hier zeker moet boeken als je een onvergetelijke vakantie wilt en een van het soort vakantie voor jezelf deze keer! Goede ligging, mooie kamer, zeezicht, rustig zwembad... ik kan het alleen maar aanbevelen.
Thailand scoort een 7,9 uit 10, op basis van 2844 reviews