We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Prima!

Geert Wemmenhove,
    1-12-2018

Prachtig hotel, zeker een aanrader, dicht bij treinstation en busstation

Gereisd met partner in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima locatie en appartement

Ronald,
    26-10-2017

Prima ruim appartement met groot dakterras en lekker ontbijtbuffet op loopafstand van alle bezienswaardigheden!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Prima!

Sandra,
    5-11-2016

Goede lokatie om alle bezienswaardigheden van Rome te bezoeken. Openbaar vervoer dichtbij. Eenvoudig maar alles aanwezig. Verblijf in junior suite. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect appartement, dichtbij Sint Pieter

Corine,
    1-6-2016

De communicatie met de eigenaresse was heel fijn. Het appartement is groot en voorzien van alle gemakken. Er zijn twee slaapkamers en twee badkamers. (met handdoeken) Verder is er een keuken met voldoende inventaris. En gelukkig is er Wifi

Gereisd anders in mei 2016

Voor herhaling vatbaar!

Henk,
    28-4-2016

Diverse locaties, over t algemeen in centrum Rome. Wij kregen een appartement in Via dei Coronari omdat er over het oorspronkelijk geboekte app veel klachten waren gekomen(?). Met dit app was niets mis. Van alle gemakken voorzien. Vlakbij alle belangrijke bezienswaardigheden. Cecilia regelt t vervoer van en naar de luchthaven. Ook mogelijkheid om na het uitchecken de bagage op te bergen, dan hoef je niet de hele dag met je koffer te zeulen. Handig! Mevrouw was steeds keurig op tijd. Klasse! We hebben de bedden over het algemeen als hard ervaren. WiFi onbeperkt tot onze beschikking. Het appartement ligt in een leuke buurt, met veel winkel(tje)s. Ook veel restaurants op loopafstand. Houd wel rekening met het betalen van de eindschoonmaak en toeristenbelasting!

Gereisd met vrienden in april 2016