appartementen in Karlštejn

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

stedentrip appartement Karlštejn

Reviews over Karlštejn

• 9Patrick18-08-2013

Prachtig kasteel

Karlstejn is een dorpje (kasteel) dat je zeker moet bezoeken. Een prachtige burcht torend boven het prachtige landschap uit.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 7Iris19-05-2011

Leuk voor met kinderen

Het is opzich best de moeite waard om hier naar toe te gaan.

Maar het is heel jammer van de gidsen dat ze slecht engels spreken.

Als je hier bent moet je ook Trdelnik kopen, een opgerold gebakken deeg.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Nico24-02-2011

Uniek kasteel

Het kasteel van Karlstejn is makkelijk te vinden. De auto laat je best beneden aan de heuvel staan. Er is een ruime parking voorzien. De tocht naar het kasteel is ongeveer 2 kilometer in stijgende lijn. Voor mensen die niet zo goed te been zijn, zijn er huifkarren voorzien. Wij zijn te voet naar boven gegaan. Langs de weg zijn er tientallen gezellige restaurantjes en cafétjes. Het laatste gedeelte van de beklimming is echt stijl. Het bezoek van het kasteel is het duurste van Tsjechie. Maar het kasteel is echt wel uniek. Zeer goed bewaard met enkele prachtige stukken (originele kasten, schilderijen, bed etc.) en kopies van de belangrijkste stukken uit de Tsjechische geschiedenis. Er wordt gegidst in het Tsjechisch, Engels en Duits. Wij hebben de Engelstalige groep gevolgd. Heel goed verstaanbaar en zeer goede rondleiding. Alle details worden uitvoerig uitgelegd en de aandacht wordt behouden met grappige anecdotes. Een aanrader.

• 10Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

oktober 2010

• 8nina04-09-2010

klein stadje

ligt mooi tussen de heuvels / bergen naar het kasteel is het erg toeristisch probeer de opgerolde koeken/brood

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur