appartementen in Chester

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

stedentrip appartementen Chester

Reviews over Chester

• 10Jen Lorria12-03-2014

Chester is relaxing place

Chester is relaxing place and Brook Mollington Banastre hotel made our stay wonderful. Thank you folks.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 8Marco08-06-2012

Veel cultuur in de omgeving

Was aangewezen op de industriesstadjes aan Man ship canal en daardoor te weinig tijd gehad om omgeving eens goed te verkennen. Wat ik gezien is prachtig. Wil nog wel eens terug.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in juni 1990

• 9angeline_bogaards22-04-2012

Prachtige stad met wonderschone omgeving

Heerlijk slenteren over de stadswal, genieten van de bijzondere oude overdekte winkelpromenade en de prachtige oude bouw wit met zwart balkwerk. Paardenraces en boottochtje op de rivier. Eettentjes genoeg. Daarnaast ook nog een prachtige kathedraal en je kunt er ook nog eens leuk winkelen.

• 10Omgeving

Alleen gereisd in mei 2011

• 8Aad13-02-2012

Prachtig stadje

Stadje wat bekend staat om zijn witte gevels met zwarte houten balken. Mooi ou centrum met stadmuur. Aan te bevelen als dagje uit.

• 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad

januari 1998

• 0Bob25-11-2011

Ziet er gezellig uit met de typische huizen

Ik heb het alleen maar in het donker gezien op de eerste dag van de kerstmarkt. Ik kreeg er een heel goed gevoel bij. Of je jaren terug gezet wordt.

Zakelijk gereisd in november 2011

• 9paterlo09-07-2011

heel schilderachtig

We zijn hier een middagje geweest, maar dat was eigenlijk veels te kort, wat een leuk stadje is dit! We hadden helaas geen tijd meer om de kathedraal te bekijken (nog maar een half uur en het kostte 10 pond om naar binnen te gaan! Gelukkig zijn de shop en de koffieshop in de kathedraal wel te bezoeken zonder entree te betalen dus dan krijg je al een beetje een indruk). Er zitten veel winkels in prachtige vakwerkhuizen, het is een beetje dat Covent Garden-sfeertje van Londen. Wij waren er op zondagmiddag aan het begin van de zomervakantie en het was al behoorlijk druk met toeristen. De Chester-Zoo is trouwens ook prachtig, groot en heel groen. De foto's die op Zoover staan geven trouwens een goed beeld van het stadje.

juli 2011

• 8Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in mei 2011

• 9Rinus15-05-2011

Schilderachtige stadscentrum

Chester is een oude vestingstad die word omgeven door stadsmuren die nog vrijwel geheel intact zijn, via enkele fraaie stadspoorten kan men in het schilderachtige centrum komen waar de prachtige vakwerkhuizen zich aaneen rijen. Er is in deze oude gebouwen een levendig winkelcentrum met veel toeristen. De kathedraal heeft een zeer bijzonder exterieur maar echt bijzonder zijn de houtgesneden koorbanken in het interieur, de vele zijkapellen en de fraaie, rustieke kloosterhof

Gereisd met partner in augustus 1994

• 9marleen14-09-2009

Heel pittoresk plaatsje

Chester is een heel leuk klein stadje mete heel veel geschiedenis. Vooral de muur de bijna compleet nog aanwezig is en een mooie wandeling geeft.

Gereisd met partner in september 2009