Stalis / Stalida

Dagen regen1097321001569

Reviews over Stalis / Stalida

• 9Josta27-08-2020

Fenomenaal!

Top verblijf gehad bij Kostas & Poppy en hun team. Zij doen er alles aan om het je naar je zin te maken en zijn erg betrokken bij hun gasten. Hip hotel, schone kamers, mooi zwembad en excellente keuken. Gezellige bar met barman Thomas, die lekkere cocktails bereid en altijd in is voor een praatje. Ligging is ook perfect aan straat met winkels en restaurants. Tip, huur een quad en ga de bergen in, werkelijk prachtig!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

augustus 2020

• 9Joop janse20-07-2020

Prachtig, gezellig dorpje. Lekker strand, lekker e

Zeer goed, mooie omgeving, fijn strand de zee is heerlijk helder en je kunt heel ver lopen in de zee. Goede uitwijk ongelijkheden naar andere stadjes of de bergen in. De mensen zijn zo vriendelijk van jong tot oud ook als je nietskoopt of bij hen eet of drinkt. Savonds genoeg te doen.

• 8Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

juli 2020

• 8rinus offringa07-11-2019

kom hier al 20 jaar en verveeld nooit

relaxed dorpje tussen malia en chersonnisos klein maar erg gezellig veel restaurantjes en vriendelijke mensen klein stukje strand maar zeker de moeite waard.

• 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 9fenna19-08-2019

Heerlijk dorpje veel te beleven !!!!!!!!

we dachten toen we de eerste keer hier aankwamen ow mijn god midden in een dorpje, maar in het Hotel merk je daar weinig van en tis zeker gezellig om hier in dit dorpje heerlijk de winkeltjes en restaurantjes te bezoeken, Stalis (stalida) is een levendig dorpje maar dan op zijn Grieks, lekker rustig aan doen en je vooral niet druk maken. Er zit een zaak waar men hele mooie lederen dingen kunt kopen zoals tassen, jassen etc. de eigenaar is een Griek en zijn vrouw een Poolse, hele lieve mensen en bijna iedere dag drinken we wel koffie met hun. Het is in t dorpje zeer relaxed vertoeven. En de grieken zijn zeer gastvrij !!!!!!! na ons eerste bezoek gaan we er nu voor de 4e keer naar terug. Terwijl wij dit nooit doen omdat er nog meerdere plekjes op deze aardbol zijn, maar dit plekje heeft ons hart gestolen.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2017

• 7Corry11-08-2019

Gezellig plaatsje.

Stalis is een klein plaatsje wat ligt aan de grote boulevard die helemaal doorloopt naar Malia. Het is een wat rustiger plaatsje maar wel supertoeristisch en je ziet hier vooral gezinnen. Het strand is gezellig maar in het hoogseizoen wel heel vol.

• 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

• 10richard van Doremalen11-08-2019

zeer leuk om weer hier terug te gaan

stalis is geweldig leuk winkels aan het beach.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Alleen gereisd in augustus 2019

• 2liek09-08-2019

Niet meer.

Stalida is echt een plaats van niks. Sorry, maar er is niets te doen. Ga naar Chersonissos (lekker toeristisch en stappen.. als je 15 bent) Of naar Heraklion, Knossos, etc.. en voortal alles met OV, dat is echt voordelig. Maar Stalis heeft echt niks...

• 1Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 4Stranden
    • 3Zorg voor natuur

• 7Michel19-07-2019

Gezellig en goede uitval basis

Leuke plaats met goede uitval basis

• 5Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

• 6Danica18-07-2019

Leuk voor een keer als tiener!

Leuke badplaats maar meer voor stelletjes. Voor gezinnen en ouderen stellen perfect

• 6Cultuur
    • 5Omgeving
    • 7Sfeer in stad

• 6Jan Schilders08-07-2019

Goed kijken naar de locatie als je strand wilt.

Wij hadden een (geweldig) appartement op de grens van Stalis en Malia. Maar om op het strand te komen was op korte afstand vrijwel onmogelijk. Je kunt via naburige hotels het strand bereiken. Meestal wel alleen voor eigen gasten, maar ze z8jn zo groot dat ze niet kunnen zien of je al dan niet een gast bent van het betreffende hotel. Dus ga je min of meer illegaal. Zit je daar en tegen midden in Stalins of Malia dan is het strand op een aantal plaatsen wel bereikbaar. Verder bestaan beide plaatsen uit de gebruikelijke restaurantjes, souvenirwinkels en supermarktjes. Het openbaar vervoer houdt niet over maar taxi’s zijn redelijk geprijsd. Die meeste zonder taximeter dus vooraf de prijs afspreken.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur