St. Sorlin d'Arves

We hebben een aantal aanbieders voor St. Sorlin d'Arves voor je op een rij gezet:

appartementen St. Sorlin d'Arves

Reviews over St. Sorlin d'Arves

• 9Michelle02-02-2019

Super!

Een gigantisch skigebied met heel veel verschillende mogelijkheden! Van lange groene en blauwe pistes, tot lange rode en zwarte pistes. Er is voor iedereen wat. Met 300 km is St Sorlin D'arves een perfect gebied voor zowel beginnende als ervaren skiërs en voor zowel gezinnen als studenten. De liftaansluitingen zijn prima, en hebben ook nog eens een gaaf uitzicht waardoor je je niet zult vervelen in de lift. Je kunt makkelijk van het ene gebied naar het andere, als je de tijd maar in de gaten houdt om weer terug te keren naar het gebied waar je hotel ligt. Voor het echte après-ski is het gebied St Sorlin het beste, daar ski je regel recht naar de Yeti waar iedereen zich kan vermaken zowel in de middag als in de avond!

• 10Omgeving
    • 9Après ski
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 8marlies van Donge31-01-2019

Volgend jaar weer!!

Dat het in ieder geval wel een aardig stuk naar boven door de bergen rijden is, wat met sneeuw niet altijd even prettig is maar voorzichtig rijden dan is het redelijk goed te doen. Vervolgens als je éénmaal boven bent kom je het dorp in wat gelijk gezellig oogt en is met een prachtig uitzicht over de piste's en de bergen. Wij zaten helemaal bovenin fantastische locatie met een geweldig uitzicht en hebben echt ontzettend genoten van ons verblijf in St. Sorlin. Nu zijn wij een ouder stel en hebben geen behoefte aan après-ski maar aan de jongeren te zien in de Yeti bar hadden die het ook naar hun zin en ja uiteindelijk gaat het om het skieën en dat is heel divers op deze locatie. Beginners, gevorderden voor iedereen is er wel iets te vinden.

• 9Skigebied beginners
    • 8Après ski

Gereisd met partner in januari 2019

• 7Leon scholten18-01-2019

Hopelijk krijgt niet iedereen lucht van dit gebied

Al 10x in les sybelles geweest waarvan 6x in st sorlin. St sorlin is het beste dorp voor après ski etc. Het feestje ben je zelf verantwoordelijk voor anders is het gewoon gezellig in de Nederlandse kroeg de yeti. De pistes zijn fantastisch echt uitmuntend. Wat ontbreekt zijn de liftjes met overkapping en een gondellift. Desondanks... het beste gebied wat ik ken. En st sorlin het beste dorp voor vrienden. Families hebben meer aan st jean darves.

• 7Sfeer in stad
    • 6Skigebied beginners
    • 7Après ski
    • 10Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 8Jolanda17-03-2018

Leuk dorp met goede eet- en drinktentjes

Het is een leuk dorp met alle voorzieningen voor handen. Je kunt heerlijk eten en of op het terras zitten bij La Barok. Ook bij de liften zit een leuke tent. En natuurlijk de Yeti bar! Tevens een mooie route naar het dorp toe!

• 8Skigebied gevorderden
    • 8Après ski
    • 8Cultuur

februari 2018

• 8Roel06-02-2018

Leuk authentiek skidorp

Uitgestrekt dorp op flinke hoogte, dus sneeuw zeker. Dorp is niet zoals vaker op dit soort hoogtes hoogbouw neergezet voor het skiën. Staan nog veel oude huizen en hotels en appartementen voor het skiën passen prima in het beeld. Aantal barren restaurants. Heel fijn rustig skigebied waar je wel veel Nederlanders tegenkomt. ik vond ook de Fransen werkende in het dorp en op de pistes erg aardig.

• 6Après ski
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Sandra30-01-2018

Prachtig uitgebreid skigebied, heerlijk rustig!

Het skigebied hier is fantastisch en doet niet onder voor andere meer bekende locaties. Wij hebben zowel in Oostenrijk, Zwitserland en Frankrijk geskied en ik moet zeggen dat dit in onze top 3 staat. Er is 300+km aan ski pistes en vanaf de top kun je naar 3 andere gebieden skiën met dezelfde Les Sybelles pas wat erg leuk is. De uitzichten zijn echt overal adembenemend en wat het nog fantastischer maakt is dat het zo ongelooflijk rustig is. Hoewel de hotels volgeboekt waren met Kerst was het super rustig op de pistes en hebben we de hele week niet in de rij hoeven staan, echt heerlijk! Nu moet ik zeggen dat we prachtig weer hebben gehad met veel sneeuw en veel zon wat het natuurlijk helemaal top maakt. Op die ene dag dat het wel sneeuwde miste ik wel de overkoepelde stoeltjes liften even want die hebben ze hier niet. Het authentieke dorp zelf is klein en stelt niet veel voor maar voor een week is het prima vooral vanwege onze all-in formule bij L'Etendard hadden we niets nodig.

• 9Skigebied beginners
    • 7Après ski

december 2017

• 7Ski Familie24-01-2018

Leuk authentiek dorp , aardige mensen

Eten bij Avanlance bar/ restaurant , gezellig en lekker en betaalbaar .

Liften erg gedateerd mag wel verbetert worden. UItgaans leven steld ein periode dat wij gingen ( kerst) niet veel voor , erg rustig. Geen wachtrijen bij liften , pistes goed geprepareerd , voor ieder wat wils

• 8Skigebied gevorderden
    • 6Après ski
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8Get Huiting05-01-2018

Super

Ern super skigebied met veel mogelijkheden ook zijn er veel ongeprepareerde pistes. Echt supet. De rit naar het dorp is wel een uitdaging maar prima te doen ook na 40cm smeeuwval.

• 4Skigebied beginners
    • 4Après ski
    • 8Cultuur

december 2017

• 6joost16-04-2016

klein dorpje

skigebied is goed st sorlin aardige en behulpzame fransen. liften wel aan redelijk gedateerd! voor een week prima!

• 10Skigebied beginners
    • 2Après ski
    • 4Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

februari 2016

• 8Madeleine02-03-2016

Gezellig authentiek dorp

Saint Sorlin is naar ons idee het meeste knusse dorp van Les Sybelles. Oude huizen die een lintdorp vormen. Niet al te veel te doen en slecht 2 supermarktjes.

• 7Skigebied beginners

februari 2016