St. Martins (Guernsey)

appartementen in St. Martins (Guernsey)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Martins (Guernsey) voor je op een rij gezet:

Sunair Vakanties
Sunair Vakanties
Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

Reviews over St. Martins (Guernsey)

• 10Maaike09-05-2018

Aanrader

St. Martins is een mooie buurtschap. Alles zeer verzorgd en een plezier om doorheen te lopen. Vriendelijke en behulpzame mensen. Perfect gelegen om een klifpad te nemen. St. Martins ligt zeer gunstig t.o.v. St. Peter Port.

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2018

• 8gaea19-06-2016

fris, schoon, kleurrijk

geen peuk te vinden in de omgeving waar we hebben gelopen. Geen hondenpoep, dat wordt gelijk opgeruimd. We waren er eind mei begin juni. Tijdens de wandelingen langs de kliffen kwam je maar weinig mensen tegen, heerlijk rustig. Mooi weer, veel groen en kleur, mooie zee zichten. Een heerlijk frisse, rustige, schone omgeving. En aardig wat bankjes om van het uitzicht te genieten. Strandjes bestaan voornamelijk uit stenen, zand ligt er maar dan moet je wel op de eb wachten. Iig waar wij liepen.

• 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 4Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 7Fam. Vermeulen15-07-2012

Leuk dorpje

Niet veel te beleven, maar leuke uitvalsbasis voor tochten over het eiland. Twee supermarkten en meerdere buslijnen, die er stoppen. Dicht bij St.Peter Port en vliegveld. Leuk is de farmersmarket op zaterdagmorgen bij Saumarez Manor.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 6Stranden

Gereisd met partner in juni 2012

• 6Rinus29-03-2011

Druk gebied

St. Martins is een dicht bebouwd gebied dicht bij het hoofdstadje van Guernsey, we bezochten in dit gebied het Sausmarez Manor House, een huis met een wat stijve uitstraling, het park maakt een rommelige indruk, rond een waterpartij lige een jungleachtig, vochtig terrein met veel bamboe, in het park is een tentoonstelling van peperdure sculpturen, maar dat is tenmistie nog leuk om naar te kijken.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur