St. Julians

appartementen in St. Julians

We hebben een aantal aanbieders voor St. Julians voor je op een rij gezet:

Bebsy

Dagen regen14119631014101114

Reviews over St. Julians

• 8Dilara14-04-2019

ik ben aangenaam verast van Malta. ✨

Ik heb samen met een vriendin een fantastische ervaring beleefd in Malta. De boeking via touroperator gebeurde snel en eenvoudig voor een mooi prijsje. We verbleven 5 dagen in Sint Julian, Malta. We probeerde iedere dag een ander stadje te bezichtigen. Dit lukte gemakkelijk, aangezien Malta niet al te groot is. Ook het nachtleven is enorm leuk. Jong, oud... voor iedereen wat leuks te beleven in malta

• 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Lotte Huizenga20-11-2018

Optimaal genieten

St. Julians is de ideale vakantiebestemming voor jongeren. Wij waren er in juli met 8 meiden en hebben ons elke dag vermaakt.

Er is één strand, alleen deze is erg overbevolkt. Wij kozen er dan ook voor om elke dag bij de baai te liggen. Hier dobberen de mooiste boten langs, en heb je heel veel ruimte om te zwemmen. Het was er elke dag boven de 30 graden. Je ligt op een stenen pier, dus geen irritant zand wat overal terecht komt.

Uitgaan is in St. Julians ook erg leuk. Er is één lange straat met clubs. Wij gingen altijd naar Footloose, waar af en toe een Nederlands hitje voorbij komt. En Havana, wat meer hiphop muziek heeft.

Er zijn in het dorp veel restaurantjes, cafétjes, kroegjes etc. Ook is er veel te doen buiten de stad. Zoals een bezoekje naar de hoofdstad Valetta, wat een kleine taxirit verwijderd is. En de boottrip naar het mooiste strand de Blue Lagoon is niet te vergeten.

Kortom: gezelligheid, zee, uitgaan en lekker eten.

• 7Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Fokko Doornbos07-07-2018

Prima vakantie gehad.

Over het algemeen gezellig, prima en alles dicht bij elkaar. Erg leuk voor een korte vakantie. Nadeel: alles lijkt een beetje op elkaar. Erg toeristisch plaatsje. En druk qua verkeer.

• 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juni 2018

• 7Bego19-01-2018

Druk! Enigszins centraal voor bezoek aan land.

Als je hier in een hotel gaat moet dat wel in een achteraf straatje zijn, anders teveel lawaai. Je kunt met de bus naar het noorden en zuiden, niet naar het midden. Reken erop dat alles in Valletta gebeurt en da je daar met de bus heen moet, 4 km maar door de drukte en vele haltes en omwegen duurt dat een half uur. Auto rijden is af te raden, niet door het linkse verkeer maar door de hoge snelheid, smalle straten, grote drukte, getoeter als je rustig rijdt. Geen stranden. Wel een prachtige lange boulevard om te wandelen. Uitgaansleven voor jongeren in het weekend schijnt hier top te zijn maar dat hebben wij niet meegemaakt.

• 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 4Stranden
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Audrey13-01-2018

Goeie locatie om uitstapjes te maken, openbaar vervoer heel makkelijk en goedkoop. Veel cultuur. Vriendelijke bevolking, Engels sprekend.

• 10Cultuur
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Emiel van heumen13-01-2018

Superhotel, mooie ligging

De ligging, het klimaat was geweldig.Lekkere koffie aan een lokaal tentje aan zee.

• 9Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Eric06-07-2017

Goed voor de jeugd.

Meer geschikt voor de jeugd vele dancings daar. Je kan er gemakkelijk de bus nemen naar Valletta 20 minuten rijden,prijs 2 euro. Je kan een jeepsafari boeken naar Gozo de moeite waard zeker ook de boot tocht daar doen naar de blauwe grot kost 4€ vond ik zeer goed. Ook Mdina is zeker de moeite waard.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 5Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 8J JP21-06-2017

Perfecte uitvalsbasis

St. Julians zelf is klein, veel gezellige restaurants, straatjes en wat bars. Met het openbaar vervoer (bus) ben je op 20min in Valletta. Dit is enkele bezoeken tijdens je verblijf waard. Ook ons bezoek aan het eiland Gozo was de moeite. Voor een strandvakantie raad ik deze plaats niet aan.

• 10Sfeer in stad
    • 2Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Ddhooghe27-05-2017

Vlakbij restaurants, wel druk met een wagen

Pluspunt: Vele restaurants. Minpunt: met een wagen is het een kluwen van wegen; zonder GPS zou ik er nbiet aan beginnen.

• 2Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 3Marcel27-03-2017

Top als je van zuipen en niet slapen houdt.

Als je van zuipen en niet slapen houdt en verder weinig anders te wensen hebt kun je rustig naar dit stadje toegaan. Voor gezinnen met kinderen is het echt helemaal niks. Wel veel leuke restaurantjes.

• 7Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur