St. Johann in Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor St. Johann in Tirol voor je op een rij gezet:

appartementen St. Johann in Tirol

Reviews over St. Johann in Tirol

• 9Karel en Lydia25-10-2017

Heel gezellig stadje.

Het is een heel gezellig stadje dat in de winter ook gunstig ligt voor de zon. Het is ook een ideale plaats om uitstapjes in de omgeving te maken. Het is een stadje waar iedereen zich kan amuseren.

• 9Après ski
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8l_labordus14-03-2015

super plek

Familie dorp voor jong en oud

• 8Skigebied gevorderden
    • 7Skigebied beginners
    • 8Après ski
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Cultuur

februari 2015

• 9wil18-05-2007

zijn in januari en eind februari in st. johann geweest dus, 1 keer in het voorseizoen en in het hoofdseizoen, het verschil daarin is dat het super gezellie is in het hoofdseizoen en met name de apresski, we hadden een super de luxe huisje 1 nadeel als je wilt apresskien moet je of met de auto gaan want het is een behoorlijke klim en met drank op valt dat tegen, wij zaten aan berglehen maar ons chalet was in 1 woord SUPER alles heel ruim en veel slaapplaats en daarbij mochten we ook gebruik maken van de sauna ik denk dat alles wat we nou nog gaan huren het ons tegenvalt zo luxe en groot

• 7Skigebied gevorderden
    • 10Après ski

Gereisd met familie in februari 2007

• 6Nico05-08-2012

Stil op straat in vakantieseizoen

Rustig en stil na 18:00 uur op straat in de zomer in augustus. Iedereen die op het terras zit te eten is Nederlands. Verder een aardige kleine plaats met aardig wat winkels. Het uitzicht op de bergen is shitterend.

• 6Sfeer in stad
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Teodora18-07-2012

Minunat pentri schi

St. Johann este un satul as putea spune, cu putine atractii, dar adecvat pentru schi. Cazarea este foarte rezonabila, exista si magazine pentru mancare si haine, si bineinteles sauna si piscina, doua aspecte nelipsite oriunde te-ai duce in Austria la schi. Saul este frumos, tradtional, iar oamenii sunt primitori. Iar pentru a schia, pentru copii si incepatori, exista o pista chiar in sat, dar pentru cei profesionisti si avansati, trebuie sa te deplasezi cativa km pana la Steinplatte, de unde incep urcarile. Privelista este uimitoare iar partiile sunt pretutindeni, de sus poti ajunge in 5 sate diferite daca nu esti atent pe unde cobori. Dar fara frica, telescaunul/telecabina te aduce mereu inapoi.

• 10Skigebied gevorderden
    • 8Après ski
    • 5Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Jos16-09-2012

Gezellige stad

In de zomer om te wandelen

• 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Cor van Gog07-01-2008

Wij zijn met 2 gezinnen met kinderen gaan skien in st.Johann 3 volwassenen en 4 kinderen hebben ski-les gehad bij skischool Eichenhof bij de Eichenhofliften dit was gewoon TOP de kinderen hebben 4 dagen les gehad en gingen toen al alleen van het eerste gedeelte van de berg af GEWELDIG en tussen de middag lekker samen eten met de ski-leraressen. Voor de volwassenen was de ski-les ook heel goes opgezet en kregen ze heel goede praktische tips. We lagen in App. Gastl op een heuveltje prachtig uitzicht en een mooi appartement (10 pers) leuke en lieve eigenaren verzorgden 's morgens de broodjes en waren zeer behulpzaam toen we niet met onze auto's naar boven konden rijden (veel sneeuw) Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Over het uitgaansleven en de apes-ski kunnen wij helaas niets vertellen.

• 10Skigebied beginners

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 7mike_evelien13-08-2013

Klein dorp

Het is een klein dorp maar er is genoeg gelegenheid om te eten of drinken, als je geluk hebt is er ook een muziekavond met het orkest van Sint Johann, heel gezellig

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Sophia23-07-2016

Gezellig dorp, fietsen en wandelen.

In de omgeving kun je prima wandelen en fietsen. Na de inspanning is het heerlijk zwemmen in het zwemparadijs. Gratis toegang voor toeristen met St. Johann kaart. Er worden gezellige avonden georganiseerd met muziek, op heel veel terrassen. Voor elk wat wils. Heerlijk gegeten in het Chinees Restaurant Lange Mauer, over het spoor links.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Bert Kamphuis19-03-2015

Gewoon heerlijk!!

Voor bijna alle skieers goede pistes behoorlijk sneeuwzeker.

• 10Skigebied beginners
    • 7Après ski