St. Johann in Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor St. Johann in Tirol voor je op een rij gezet:

appartementen St. Johann in Tirol

Gereisd met vrienden in januari 2018

Zeer gastvrij. Fantastisch.

Familie Aspers,
    25-7-2018

We hebben hier een schitterdende vakantie gehad.

Appartement was zeer netjes en erg ruim. Prachtig uitzicht op de "Wilder Kaiser" vanaf het balkon. Daarnaast een mooie tuin met mooi zwembad, trampoline, tafeltennistafel, badmintonrackets, etc .

Grootste verassing was de gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren. Ze willen niets liever dan hun gasten een heerlijke vakantie bezorgen.

Wij komen hier in elk geval graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gezellige appartementen. Alles binnen bereik.

G.vd Berg,
    17-3-2018

Geweldig, mooie luxe appartementen in een rustige omgeving, centraal gelegen voor ieder wat wils.Vriendelijke gastvrouw. Wij komen weer!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Martin van Wieringen,
    10-9-2017

Appartement ligt op een best wel steile helling .Appartement is mooi , ruim, schoon, en het uitzicht fantastisch.eigenaren zeer vriendelijk. heerlijk zwembad en een prachtige tuin om te zonnen. zwembad in Ellmau ( ongeveer 15 minuten rijden) is ook fantastisch om heen te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wij hebben een super verblijf gehad!

Esther,
    14-8-2017

Prachtig uitzicht, zeer compleet appartement, heerlijk zwembad en zeer vriendelijke eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017