We hebben een aantal aanbieders voor St. Aygulf voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Aygulf

Fantastisch!

Mart,
    2-10-2018

Kleinschalig en persoonlijk. Mooi verzorgd appartementencomlex. Prima ligging met fantastisch uitzicht. Ruim van opzet met complete inrichting. Centraal gelegen aan de Cote d'azur. Een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke vakantie

Olivier den Tex,
    23-8-2018

Het verblijf in St Aygulf was nog mooier dan we hadden verwacht. Fantastische omgeving, prachtige stranden en bovenal een heerlijk verblijf in apt le Romarin in les Chênes Verts. Het huis is gelegen op de berg met ruim uitzicht op zee. Goed ingericht, lekker zwembad wat we deelden met een andere familie en uitstekende service van Mark en Rob. Wij hebben genoten van een topweek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk appartement op loopafstand van het strand

Karen,
    20-8-2018

Heerlijk rustig gelegen appartementen met zwembad. Op loopafstand van het strand van Fréjus en het centrum van St Aygulf.

Rob en Mark zijn de vriendelijke eigenaren die graag 1x per week voor hun gasten koken.

De appartementen hebben prachtig uitzicht over zee en zijn ruim en goed ingericht.

We komen er inmiddels een paar jaar en het welkom is altijd hartelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Hans en Marion,
    12-8-2018

Wij waren in maart en april 8 weken in appartement Le Laurier Rose.

Het is goed toeven bij de gastvrije en gezellige gastheren. Het appartement is prachtig en het uitzicht op zee elke dag weer fascinerend.

De mand met schoon linnengoed elke week is puur verwennerij.

Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in april 2018

Waar voor je geld

Roger,
    31-7-2018

Voor de tweede keer geweest. Alweer alles super! Super gastheren. Appartement is zeer luxe met schitteren terras.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018