appartementen in Splitska

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Splitska

Reviews over Splitska

• 8Fam Dantuma14-08-2016

Erg pittoresk havendorp

Vlakbij supetar rijdt je makkelijk naar Splitska. Erg rustig maar leuk havenplaatsje. Er zijn een paar restaurantjes langs het water of vlak in de buurt. Op de weg ernaar toe zagen we ook enkele pracht plekken om te zwemmen waar verder nauwelijks iemand was. Wel allemaal steen en rots, dus waterschoenen mee! De plaatsen nog verder weg (Postira en Puscisca) zijn wel iets groter en iets meer keuze qua eten en drinken, maar wij vonden de sfeer in Splitska veel leuker.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2016

• 9Diana11-11-2011

Prachtige stad

Deze stad is zo interressant omdat heel vroeger de stad een paleis was afgesloten voor inbreuk van buitenaf. De Keizer destijds heeft de bevolking binnen zijn paleis laten leven zodat zij niet langer belaagd werden door de zeerovers. De prachtige paleisdeuren zijn te bewonderen en duidelijk is nog steeds te zien hoe de mensen er destijds gewoond hebben. Zeer indrukwekkend en een bezoek meer dan waard! De sfeer is voor nieder verschillend Je moet wel van geschiedenis en cultuur houden. De stranden ter plekke zijn minder geschikt als dat je bedoeling is maar de direkt naastliggende omgeving heeftmooie gelegenheden. Prijzen zijn voor onze beurs redelijk maar niet goedkoop.

• 10Cultuur
    • 9Omgeving