Puerto de Mazarron

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto de Mazarron voor je op een rij gezet:

Reviews over Puerto de Mazarron

heerlijke plek voor een heerlijke prijs

nico van luijk,
    29-1-2009

Een heerlijk appartement, pal aan zee, een "we zijn lekker met vakantie" verblijf met alles er op en er aan, inclusief restaurant en zwembad. De service is uitstekend en zeer persoonlijk. Weinig is het personeel op het kantoor te veel. Het enige minpuntje is de afstand tussen Salida en het centrum en winkels, 10 minuten lopen. Ook ligt Puerto Mazarron zelf wat afgelegen van de rest van de streek en van Spanje.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2008

vonden het geweldig!!

guus winters,
    15-1-2009

ziet er prima en schoon uit

ligging is prima, direct aan zee.

omgeving rustig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009