We hebben een aantal aanbieders voor Playa Blanca voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Blanca voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa Blanca

Fantastische accommodatie op een mooi eiland

Susanna,
    5-9-2016

Compleet ingerichte bungalows. 2 grote zwembaden en 1 peuterbad.

Rustig gelegen en op redelijke afstand tot het centrum en boulevard . Rustig publiek en prima temperatuur.

Lanzarote plaatste blanca islam top

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super accomodatie!

Wouter60,
    23-1-2016

In de week voor kerst hier verbleven! Heerlijk rustig, 25 graden en perfect appartement met wasmachine en vaatwasser en 2 badkamers. Met een taxi ben je voor 4 a 5 euro overal, ook naar de Marina Rubicon, goede restaurants! taxi's staan voor het complex! Huurauto een week voor 90 euro! Oppassen dat je niet in de verkoop van extra diensten trapt! Benzine 90 eurocent! Iets afgelegen

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Prima complex, maar te druk.

Y,
    17-1-2016

Complex prima, bar ging om 23.00 al dicht/slechte wifi. Jammer dat er voor veel service en diensten extra geld betaald moest worden. Complex wordt omgeven door wegen, 1 drukke weg. Wij zaten in het midden, dus geen hinder hiervan. Op de stranden en 's-avond op de boulevard is het wel heel druk. Veel lekkere restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke plek

Aces2002,
    19-7-2015

Bungalow park jardines del sol ligt lekker rustig.Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.De huisjes en het park zijn goed verzorgd. Wij willen hier absoluut nog wel een keer terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Paradijs op aarde

Gerda71168,
    31-12-2014

Eind december 2014 verbleven wij een week in Jardines del Sol, appartement 15a. Dit appartement is centraal gelegen en heeft uitzicht op het zwembad. Het appartement heeft: boxsprings, vaatwasser, wasmachine, strijkplank/strijkijzer, 4 kookplaten, oven, magnetron, staafmixer, waterkoker, koffiezetapparaat, fohn. Schoonmaakt, incl. verschoning van de bedden, elke 2 dgn. Prullenbak dagelijks. Veel handdoeken (groot/klein/badmat) beschikbaar (vergl. hotel). Animatie door Luis is super; speelt in op wat de kinderen willen: waterpolo, jenga, sjoelen. Voor de ligstoelen bij het zwembad geldt: opgestaan, plaatsje vergaan. Prima policy! Het restaurant is ok. Erg vriendelijke bediening. Complex is, zoals iedereen hiervoor al heeft gezegd, netjes en de mensen zijn ontzettend aardig en klantgericht. Autohuur ca. 30 euro per dag. Kan op complex gebracht/gehaald worden. Benzine goedkoop: ca. 1 euro per liter. Een aanrader: neem zelf pak koffie mee :-)

Gereisd met jonge kinderen in december 2014