Sorteren

appartementen Playa Blanca met snackbar

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Playa Blanca

Rustig bungalowpark met prachtig aangelegde tuinen

Cecile & kids (14 en 16)
    15-8-2018

Mooi en netjes aangelegd bungalowpark vol bloemen en cactussen, lekker zwembad vol palmbomen incl toezicht, altijd plek op ligstoelen. Kinderen vonden zeewater in zwembad niet zo fijn, maar mocht de pret niet drukken.

Huisje 25A was beetje ouderwets ingericht, behalve badkamer, die was nieuw en prima. Echt mooi cactustuintje plus prachtig bloeiende bougainville en 3 huishagedisjes en 1 huisgekko die elke dag bij het ontbijt kwamen kijken, erg leuk! Verder 2 ligbedden + eettafel in tuintje. Keuken met elektr fornuis (simpele maaltijden), magnetron, grote koelvriescombinatie, koffiezetapparaat, snelkoker en broodrooster. 1 x per week werd beddengoed verschoond en 2x per week schoonmaak en schone handdoeken. Alle personeel is erg aardig en behulpzaam. Rustige plek, binnen loopafstand van boulevard met restaurantjes, winkeltjes, supermarkt. Playa Blanca zelf is niet echt geweldig gezellig, erg toeristisch, maar genoeg te zien op eiland.

Prima

Els
    8-7-2018

Dat het een leuk park is, wel iets schuin omhoog lopend, lekker zwembad, ze leggen wel handdoeken neer 's ochtends. Alles op loop afstand van strand en winkels. Prima locatie

Mooi appartement

Theo
    19-12-2017

Keurig appartement met een groot balkon met ligbedden en een tafel met stoelen. Wij zaten in een 3 kamer appartement nummer 5 met schitterend uitzicht over zee. Aan de boulevard zitten genoeg eetgelegenheden en voor wat meer vertier gingen we naar Barney's waar elke avond goede livemuziek was van de eigenaar die echt passie heeft voor zijn muziek.

verrassend geweldig!

Angela
    28-10-2017

Ontzettend vriendelijk personeel, schone en complete appartementen.

Bij de receptie kun je letterlijk alles vragen, wat ze niet weten zoeken ze op..de pub die ernaast zit heeft heerlijk eten..en ook frikandellen speciaal!

Mijn zoon kon zich vermaken in t zwembad, maar ook het strand is op loopafstand. Prijs van de accomodatie super! Bar bij zwembad gewoon hele dag open..echt aanrader!

Wat een heerlijke plek !

Esther
    13-9-2017

Vannacht teruggekomen van een heerlijke vakantie op Lanzarote ( Casa Domingo) wat een mooi appartementen complex is dit! Midden in het centrum en aan de boulevard. Wil je drukte en gezelligheid, dan loop je het gebouw uit en sta je gelijk op de boulevard. Liever even rustig vanaf het balkon mensen kijken ? Dan blijf je 'boven'. Alles netjes en schoon. Ik geloof dat touroperator alleen de appartementen met zeezicht verhuurd dus dat verveeld nooit. Ik zou het liefst zo weer terug vliegen !! De inrichtingen kan misschien wat sober, maar het is er vaker mooi dan slecht weer dus heb je binnen niet veel nodig. De badkamer is ruim en schoon even als het keukenblok en de slaapkamer.