We hebben een aantal aanbieders voor Playa Blanca voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa Blanca

verrassend geweldig!

Angela,
    28-10-2017

Ontzettend vriendelijk personeel, schone en complete appartementen.

Bij de receptie kun je letterlijk alles vragen, wat ze niet weten zoeken ze op..de pub die ernaast zit heeft heerlijk eten..en ook frikandellen speciaal!

Mijn zoon kon zich vermaken in t zwembad, maar ook het strand is op loopafstand. Prijs van de accomodatie super! Bar bij zwembad gewoon hele dag open..echt aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Fijn appartement, minder goede service

C,
    9-7-2017

Ruim opgezette en nette appartementen met keukentje, rondom een mooi en groot zwembad. Fijne locatie, restaurants en duikschool vlakbij, en je bent zo op de boulevard. Strand is wel 20 min lopen. Playa Blanca is goed te bereiken met de bus (halte naastgelegen straat) of (huur)auto, op ca 10 min rijden. De service in Palmeras Garden was echter niet geweldig, stuk chargijn bij de receptie en voor alles moest extra betaald worden (wifi, airco, kluis, ligstoel bij het zwembad) en over de airco afstandsbediening moet je borg betalen en er werd moeilijk gedaan over het terugbetalen hiervan hoewel we het bonnetje hadden bewaard. Prima plek dus als je zelfstandig bent, maar niet als je een warm onthaal zoekt.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk rustig basic appartement , mooi gelegen

Yvonne en Thomas van Dijk,
    22-6-2017

Wij zijn met 3 personen in een appartement geweest. Het gaat wel maar de 3 e persoon moet in de woonkamer op de bank slapen. Er zijn 2 kookpitten aanwezig, dus eenvoudig koken kan, pasta, nasi of ei bakken. We hebben geen geluidsoverlast gehad van andere mensen. In ongeveer 40 min loop je over de schitterende boulevard naar Playa Blanca. Heel veel restaurantjes voor zeer redelijke prijs. Met z'n drieën red je t makkelijk met een grote bier erbij, samen voor 50 euro. Wij huurden een auto fiat Panda voor 7 dagen voor 105 euro incl. verzekering. Veel bezienswaardigheden op Lanzarote. Timanfaya, Teguise, Cactustuin en nog veel meer, is de moeite waard. Bij t complex is een prachtig zwembad, superschoon en heerlijk, ook een barretje waar je lunchhapje kan eten. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Stel je van t strand niet veel voor. Wij hadden in de 2e week heel veel muggen en hebben toen airco genomen voor 5 euro per nacht, aanrader!! Muggen houden niet van airco. Deze vakantie was voor ons een aangename combinatie van wandelen, excursies en zonnebaden. Ik zou hier best nog een keer heen willen gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

Nette prijs voor een net appartement

Esther,
    29-7-2015

Een net appartement. Niet luxe. Inrichting erg basic. Bedden en slaapbank redelijk. Het is keurig schoon (5x p/wk schoonmaak) en 3x p/wk schone handdoeken. Personeel aardig/behulpzaam.

Dekjes voor ligbedjes bij zwembad kosten 1 euro p/dag of 5 euro p/wk. Er is ook een poolbar waar je lunchgerechten/drankjes/ijs kunt bestellen. Naast het complex is een kleine supermarkt en een (eet)café.

Extra betalen voor airco (20 euro p/wk) en kluis (12 euro p/wk). 10 euro borg voor kluissleutel, afstandsbediening tv en airco.

Op 3 minuten loopafstand van Dive College Lanzarote/de boulevard. Voor ons perfect. In de buurt zijn een paar aardige restaurants en een super leuk terras (naast de duikschool) met heerlijke zitjes en loungebanken. Een aanrader!

Binnen een paar minuten ben je met de auto in het "centrum" van Playa Blanca; voldoende restaurants en winkels. Binnen 10 minuten ben je met de auto in de nieuwe jachthaven van Playa Blanca. Rustiger maar ook veel leuke winkels/restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Schitterende locatie

hsweenen,
    3-10-2014

Schoon en modern ingericht appartement. Voor uitzicht op zee en achter een balkon met uitkijk op de winkelstraat.

Het gebouw telt slecht 2 verdiepingen en is van buitenaf niet herkenbaar als appartement.

Gereisd met partner in september 2014