We hebben een aantal aanbieders voor Playa Blanca voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa Blanca

verrassend geweldig!

Angela,
    28-10-2017

Ontzettend vriendelijk personeel, schone en complete appartementen.

Bij de receptie kun je letterlijk alles vragen, wat ze niet weten zoeken ze op..de pub die ernaast zit heeft heerlijk eten..en ook frikandellen speciaal!

Mijn zoon kon zich vermaken in t zwembad, maar ook het strand is op loopafstand. Prijs van de accomodatie super! Bar bij zwembad gewoon hele dag open..echt aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prima appartementen

Heerlijke vakantie,
    31-8-2017

We hadden een fijn, ruim appartement (2 verdiepingen). Bijna dagelijks werd er schoongemaakt en ontvingen we schone handdoeken. Bedlinnen werd ook regelmatig verschoond. Direct tegenover het appartementencomplex zijn 2 supermarkten en een taxistandplaats te vinden. Wij liepen elke avond over de boulevard naar Playa Blanca, waar je veel restaurantjes, winkeltjes en het strand kunt vinden (het havengebied Marinero Rubicon vonden wij niet zo gezellig).

Wij hebben wel entertainment gemist bij Pueblo Marinero. Na 20.00 uur 's avonds is er niets meer te beleven.

Het zwembad is ruim genoeg, veel ligbedden en een bar waar drankjes kunnen worden gehaald en lekker lunchen (vooral de hamburger Pueblo Marinero is geweldig lekker). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Onze hostess liet het afweten en we hebben goede hulp van de receptioniste gehad.

Kortom: een prima plek voor een rustige, ontspannen vakantie en uitvalsbasis voor als je zelf het eiland wilt ontdekken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijn appartement, minder goede service

C,
    9-7-2017

Ruim opgezette en nette appartementen met keukentje, rondom een mooi en groot zwembad. Fijne locatie, restaurants en duikschool vlakbij, en je bent zo op de boulevard. Strand is wel 20 min lopen. Playa Blanca is goed te bereiken met de bus (halte naastgelegen straat) of (huur)auto, op ca 10 min rijden. De service in Palmeras Garden was echter niet geweldig, stuk chargijn bij de receptie en voor alles moest extra betaald worden (wifi, airco, kluis, ligstoel bij het zwembad) en over de airco afstandsbediening moet je borg betalen en er werd moeilijk gedaan over het terugbetalen hiervan hoewel we het bonnetje hadden bewaard. Prima plek dus als je zelfstandig bent, maar niet als je een warm onthaal zoekt.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima

M.,
    30-6-2017

Prima appartementencomplex, op een goede plek in Playa Blanca. Inrichting redelijk gedateerd, maar wel schoon. Op loopafstand prima restaurants. Veel Engelsen die de ligbedden bezet houden. Voor 9 uur s morgens liggen de eerste er al. Rond 10/11 uur alle ligbedden al bezet. S middags vaak "entertainment " voor volwassenen dwz volleybal in zwembad. Dat wordt geregeld door pako. Hij maakt regelmatig met een hoop lawaai een praatje met de gasten rond het zwembad. Persoonlijk moet je daarvan houden. Ook met name de Engelsen gingen gretig in op de gratis cocktail proeverij. Huurauto aan te bevelen om het eiland te verkennen.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk rustig basic appartement , mooi gelegen

Yvonne en Thomas van Dijk,
    22-6-2017

Wij zijn met 3 personen in een appartement geweest. Het gaat wel maar de 3 e persoon moet in de woonkamer op de bank slapen. Er zijn 2 kookpitten aanwezig, dus eenvoudig koken kan, pasta, nasi of ei bakken. We hebben geen geluidsoverlast gehad van andere mensen. In ongeveer 40 min loop je over de schitterende boulevard naar Playa Blanca. Heel veel restaurantjes voor zeer redelijke prijs. Met z'n drieën red je t makkelijk met een grote bier erbij, samen voor 50 euro. Wij huurden een auto fiat Panda voor 7 dagen voor 105 euro incl. verzekering. Veel bezienswaardigheden op Lanzarote. Timanfaya, Teguise, Cactustuin en nog veel meer, is de moeite waard. Bij t complex is een prachtig zwembad, superschoon en heerlijk, ook een barretje waar je lunchhapje kan eten. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Stel je van t strand niet veel voor. Wij hadden in de 2e week heel veel muggen en hebben toen airco genomen voor 5 euro per nacht, aanrader!! Muggen houden niet van airco. Deze vakantie was voor ons een aangename combinatie van wandelen, excursies en zonnebaden. Ik zou hier best nog een keer heen willen gaan.

Gereisd met partner in juni 2017