We hebben een aantal aanbieders voor Playa Blanca voor je op een rij gezet:

appartement Playa Blanca met honden toegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Blanca voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa Blanca

Rustig bungalowpark met prachtig aangelegde tuinen

Cecile & kids (14 en 16),
    15-8-2018

Mooi en netjes aangelegd bungalowpark vol bloemen en cactussen, lekker zwembad vol palmbomen incl toezicht, altijd plek op ligstoelen. Kinderen vonden zeewater in zwembad niet zo fijn, maar mocht de pret niet drukken.

Huisje 25A was beetje ouderwets ingericht, behalve badkamer, die was nieuw en prima. Echt mooi cactustuintje plus prachtig bloeiende bougainville en 3 huishagedisjes en 1 huisgekko die elke dag bij het ontbijt kwamen kijken, erg leuk! Verder 2 ligbedden + eettafel in tuintje. Keuken met elektr fornuis (simpele maaltijden), magnetron, grote koelvriescombinatie, koffiezetapparaat, snelkoker en broodrooster. 1 x per week werd beddengoed verschoond en 2x per week schoonmaak en schone handdoeken. Alle personeel is erg aardig en behulpzaam. Rustige plek, binnen loopafstand van boulevard met restaurantjes, winkeltjes, supermarkt. Playa Blanca zelf is niet echt geweldig gezellig, erg toeristisch, maar genoeg te zien op eiland.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima

Els,
    8-7-2018

Dat het een leuk park is, wel iets schuin omhoog lopend, lekker zwembad, ze leggen wel handdoeken neer 's ochtends. Alles op loop afstand van strand en winkels. Prima locatie

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een juweeltje.

Johanna,
    28-3-2018

Een fantastisch schoon en groen park. Mooie bungalows met een zeer groot gedeeltelijk overdekt terras. Inrichting heel verschillend, zeer mooi tot gedateerd. Maar alles is aanwezig, bij sommige bungalows een wasmachine, zoals bij ons. Ontzettend vriendelijk personeel, receptie, tuinman, kamermeisjes en klusjesman. Een super zwembad, heerlijk verwarmd. Dus met minder mooi weer, je kunt altijd zwemmen! Alles binnen loopafstand, lange boulevard, restaurants, supermarkt en zeer veel winkels en gezellige terrasjes. Een geweldige vakantie gehad, mede door het mooie weer en onze gezellige bungalow. Alle terrassen van de bungalows liggen zuid/west. Groot voordeel is praktisch geen last van de vaak harde en koude wind. Lekker zonnen op je riante terras met ligbedden.. Klein minpuntje: soms lang moeten wachten op je bungalow. Wij, meer dan drie uur. Dat is pech, je wilt toch graag snel uitpakken,toch? Maar verder alles top!

Gereisd met partner in maart 2018

Geweldig ontspannend

Kavita Anneveldt,
    20-4-2017

Samen met mijn moeder genoten van een heerlijk verblijf bij Casas del Sol. Prima bungalow die netjes en schoon worden opgeleverd (toiletpapier aanwezig en voldoende basis keukengerei om simpele maaltijden te koken). Wij hadden uitzicht op het zwembad en de mooie tuin. Heerlijk terras met zitje en ligstoelen. De receptie bemand door Walter en Paul zeer verdienstelijk en vriendelijk. Op 5 minuten lopen van de gezellige boulevard en zee (oude haven) en bij een aantal heerlijke restaurants gegeten. Rustig park met zowel (oudere) stelletjes als jonge gezinnen. Rustig park, heerlijk zwembad en geen geluidsoverlast. Wifi beschikbaar (bij de receptie het best). Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijke plek en veel privacy!

kelly,
    31-3-2017

Aanrader! Dat het terras afgesloten is vonden wij ook erg fijn met kleine kinderen, je hebt echt privacy zo. Huisjes zijn ook netjes verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016