We hebben een aantal aanbieders voor Playa Blanca voor je op een rij gezet:

appartement Playa Blanca met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Blanca voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa Blanca

Goed te doen voor overnachtingsmogelijkheid

Iefke,
    25-3-2013

Ruime appartementen, beetje verouderd maar prima voor te overnachten. we hadden ontbijtbuffet erbij geboekt makkelijk en voor ons genoeg. Niet heel uitgebreid, maar wel brood, beleg, yoghurt etc en voor wie wil het vette gedoe. Appartementen hebben koelkast en kitchenette makkelijk, maar als je wilt koken beetje weinig pannen etc. Wifi belachelijk duur en dan nog alleen maar in de lobby. Matrassen zijn erg slecht niet slap maar echt de metalen veren erin, niet goed voor je rug. Er zijn twee zwembaden met genoeg stoelen voor iedereen, wat prettig is er is geen handdoekencultuur. Kortom goed te doen vooral door de prijs die is echt super laag en je bent er alleen maar om te slapen.

Gereisd met partner in maart 2013

prima accommodatie!

mh.nijhuis,
    7-2-2013

Sun Royal heeft 2 zwembaden, 1 op begane grond (verwarmd) en 1 op 1e verdieping (met trap of ligt naartoe). Park is ruim opgezet en ligt in rustige straat op ongeveer 10 min lopen van boulevard. Appartementen relatief klein maw voor 4 personen minder geschikt. Slaapkamer is erg groot, met kluis (1,80 per dag), woonkamer kleiner. Kitchenette met 2 (snelwerkende) kookplaten, koffiezetapparaat, broodrooster, magnetron en citruspers. Supermarkt in complex per 7 januari 2013 gesloten maar grote hiperdino op ong 500 m. App hier en daar aan renovatie toe (gordijnen hangen bijv nog aan 4 ipv 12 haken) maar ons heeft het niet gestoord. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (wij hebben veel te doen gehad met Esther en Susanna vd receptie: 2 vrouwen die je het heel graag naar de zin maken! Wifi duur maar Burger King (gratis wifi) op 15 min lopen. Badlakens te 'huur' voor 10 borg en iedere wissel kost 1 euro

Gereisd met vrienden in januari 2013

Prima accommodatie, inderdaad gewoon doen!

Familie Dahmen,
    18-5-2010

De appartementen zijn ietswat eenvoudig ingericht en een kleine opknapbeurt zou wat ons betreft best een keer mogen, maar ze zijn verder van alle gemakken voorzien.

Het appartement beschikt over een compleet ingerichte keuken met magnetron, 2 kookplaten, koffiezetapparaat, citruspers, waterkoker en koelkast.

De bedden zijn prima.

Er is een tv met een beperkt aantal, vooral Spaanse zenders.

Daarnaast is er ook een airco aanwezig.

Schoonmaak bijna dagelijks. Wisseling bedlinnen 2 x per week.

Uitgebreide animatie, zowel voor jong als oud.

Mocht u wat meer gesteld zijn op privacy, geef dan als voorkeur een appartement met balkon op.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Centrum en strand op loopafstand (maximaal 10 minuten).

Kortom, wij hebben er een fijne vakantie gehad een ook het eiland Lanzarote is geweldig.

Qua prijs/kwaliteitsverhouding niets op aan te merken en zouden ook wij willen zeggen; GEWOON DOEN!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

prima appartement, gewoon doen

b.janssen,
    25-2-2010

prima aparthotel,goede prijs/kwaliteit, goed volledig ingerichte appartementen met magnetron/oven,waterkoker,citruspers,toaster,koffieapp.,groot balkon,ruime kamers. Elke dag werd er gepoetst en 3 x per week nieuwe handdoeken.Supermarkt/winkeltje in het complex, 2 mooie zwembaden waarvan 1 verwarmd, personeel vriendelijk en lost ook direct probleempjes op, mooi schoon complex. Afstand naar het strand 10 min lopen naar dorp 15 min ( s'avonds goed verlicht)

Gereisd met partner in februari 2010

Wij zijn hier in 2001 geweest en ik heb een prima vakantie

L. Oosterdijk,
    21-7-2006

Wij zijn hier in 2001 geweest en ik heb een prima vakantie gehad. Goed appartement, mooi zwembad. Was wel wat afgelegen, maar het centrum van Playa Blanca is wel aan te lopen.

Gereisd anders in juli 2006