We hebben een aantal aanbieders voor Playa Blanca voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa Blanca

Prima appartementen

Heerlijke vakantie,
    31-8-2017

We hadden een fijn, ruim appartement (2 verdiepingen). Bijna dagelijks werd er schoongemaakt en ontvingen we schone handdoeken. Bedlinnen werd ook regelmatig verschoond. Direct tegenover het appartementencomplex zijn 2 supermarkten en een taxistandplaats te vinden. Wij liepen elke avond over de boulevard naar Playa Blanca, waar je veel restaurantjes, winkeltjes en het strand kunt vinden (het havengebied Marinero Rubicon vonden wij niet zo gezellig).

Wij hebben wel entertainment gemist bij Pueblo Marinero. Na 20.00 uur 's avonds is er niets meer te beleven.

Het zwembad is ruim genoeg, veel ligbedden en een bar waar drankjes kunnen worden gehaald en lekker lunchen (vooral de hamburger Pueblo Marinero is geweldig lekker). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Onze hostess liet het afweten en we hebben goede hulp van de receptioniste gehad.

Kortom: een prima plek voor een rustige, ontspannen vakantie en uitvalsbasis voor als je zelf het eiland wilt ontdekken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima

M.,
    30-6-2017

Prima appartementencomplex, op een goede plek in Playa Blanca. Inrichting redelijk gedateerd, maar wel schoon. Op loopafstand prima restaurants. Veel Engelsen die de ligbedden bezet houden. Voor 9 uur s morgens liggen de eerste er al. Rond 10/11 uur alle ligbedden al bezet. S middags vaak "entertainment " voor volwassenen dwz volleybal in zwembad. Dat wordt geregeld door pako. Hij maakt regelmatig met een hoop lawaai een praatje met de gasten rond het zwembad. Persoonlijk moet je daarvan houden. Ook met name de Engelsen gingen gretig in op de gratis cocktail proeverij. Huurauto aan te bevelen om het eiland te verkennen.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk rustig

T.,
    12-4-2016

Heerlijk rustig en groot appartement

Tip: in het appartement staat een Tassimo, cupjes alleen bij de receptie te verkrijgen à 1€ per 2 cups

(wij konden ze in ieder geval niet vinden in de supermarkt)

Maar als je bij de receptie vraagt naar een "normaal" koffieapparaat dan wordt dat zonder problemen geleverd dezelfde dag

Gereisd met vrienden in april 2016

Super goed

Olga,
    1-2-2016

Een aanrader. Het ontbijt goed verzorgd en vriendelijke personeel. Op aanvraag werd er ei gebakken of een omelet gemaakt. Concept half pension is heel uniek, leuke restaurantjes waar je anders niet gaat eten. Schoon appartement, om de dag werd er schoon gemaakt. Genoeg ligstoelen rondom het zwembad, leuke bar erbij en recreatieteam aanwezig. Man van recreatieteam gaf iedereen een handje om zich voor te stellen en nodigde iedereen uit voor de activiteit. Rustige omgeving en een prettige sfeer in het complex. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in januari 2016

Hele fijne vakantie

jeskebaart,
    9-7-2015

Pueblo Marinero is erg goed bevallen!

Appartement was ruim en schoon. Ook werd er elke dag schoongemaakt en kreeg je om de dag nieuwe handdoeken. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Dachten graag met ons mee en deden erg hun best om eventuele problemen op te lossen. Fijne zwembaden, een grote en een kleine. Klein puntje is dat er smorgens wel degelijk handdoeken werden neergelegd om plekjes te reserveren. Hier werd verder niks aan gedaan dus al snel zijn alle beste plekken weg als je iets later aankomt. Pueblo Marinero ligt op een kwartiertje lopen van de drukke boulevard en het strand, maar als je geen zin hebt om te lopen zitten er op 50m afstand ook heerlijke restaurantjes aan een gezellige, iets minder drukke haven.

Gelukkig (!) hadden wij geen ontbijt erbij geboekt. Alleen de laatste ochtend besloten er gebruik van te maken en dit was zeer teleurstellend. Zeker niet het geld waard. Dit, en de handdoeken zijn de enige minpunten geweest. Verder was het heerlijk.

Gereisd met partner in juni 2015