We hebben een aantal aanbieders voor Playa Blanca voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Blanca voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa Blanca

Rustig bungalowpark met prachtig aangelegde tuinen

Cecile & kids (14 en 16),
    15-8-2018

Mooi en netjes aangelegd bungalowpark vol bloemen en cactussen, lekker zwembad vol palmbomen incl toezicht, altijd plek op ligstoelen. Kinderen vonden zeewater in zwembad niet zo fijn, maar mocht de pret niet drukken.

Huisje 25A was beetje ouderwets ingericht, behalve badkamer, die was nieuw en prima. Echt mooi cactustuintje plus prachtig bloeiende bougainville en 3 huishagedisjes en 1 huisgekko die elke dag bij het ontbijt kwamen kijken, erg leuk! Verder 2 ligbedden + eettafel in tuintje. Keuken met elektr fornuis (simpele maaltijden), magnetron, grote koelvriescombinatie, koffiezetapparaat, snelkoker en broodrooster. 1 x per week werd beddengoed verschoond en 2x per week schoonmaak en schone handdoeken. Alle personeel is erg aardig en behulpzaam. Rustige plek, binnen loopafstand van boulevard met restaurantjes, winkeltjes, supermarkt. Playa Blanca zelf is niet echt geweldig gezellig, erg toeristisch, maar genoeg te zien op eiland.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima

Els,
    8-7-2018

Dat het een leuk park is, wel iets schuin omhoog lopend, lekker zwembad, ze leggen wel handdoeken neer 's ochtends. Alles op loop afstand van strand en winkels. Prima locatie

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een juweeltje.

Johanna,
    28-3-2018

Een fantastisch schoon en groen park. Mooie bungalows met een zeer groot gedeeltelijk overdekt terras. Inrichting heel verschillend, zeer mooi tot gedateerd. Maar alles is aanwezig, bij sommige bungalows een wasmachine, zoals bij ons. Ontzettend vriendelijk personeel, receptie, tuinman, kamermeisjes en klusjesman. Een super zwembad, heerlijk verwarmd. Dus met minder mooi weer, je kunt altijd zwemmen! Alles binnen loopafstand, lange boulevard, restaurants, supermarkt en zeer veel winkels en gezellige terrasjes. Een geweldige vakantie gehad, mede door het mooie weer en onze gezellige bungalow. Alle terrassen van de bungalows liggen zuid/west. Groot voordeel is praktisch geen last van de vaak harde en koude wind. Lekker zonnen op je riante terras met ligbedden.. Klein minpuntje: soms lang moeten wachten op je bungalow. Wij, meer dan drie uur. Dat is pech, je wilt toch graag snel uitpakken,toch? Maar verder alles top!

Gereisd met partner in maart 2018

verrassend geweldig!

Angela,
    28-10-2017

Ontzettend vriendelijk personeel, schone en complete appartementen.

Bij de receptie kun je letterlijk alles vragen, wat ze niet weten zoeken ze op..de pub die ernaast zit heeft heerlijk eten..en ook frikandellen speciaal!

Mijn zoon kon zich vermaken in t zwembad, maar ook het strand is op loopafstand. Prijs van de accomodatie super! Bar bij zwembad gewoon hele dag open..echt aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Fijn appartement, minder goede service

C,
    9-7-2017

Ruim opgezette en nette appartementen met keukentje, rondom een mooi en groot zwembad. Fijne locatie, restaurants en duikschool vlakbij, en je bent zo op de boulevard. Strand is wel 20 min lopen. Playa Blanca is goed te bereiken met de bus (halte naastgelegen straat) of (huur)auto, op ca 10 min rijden. De service in Palmeras Garden was echter niet geweldig, stuk chargijn bij de receptie en voor alles moest extra betaald worden (wifi, airco, kluis, ligstoel bij het zwembad) en over de airco afstandsbediening moet je borg betalen en er werd moeilijk gedaan over het terugbetalen hiervan hoewel we het bonnetje hadden bewaard. Prima plek dus als je zelfstandig bent, maar niet als je een warm onthaal zoekt.

Gereisd met vrienden in juni 2017