Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

We hebben een aantal aanbieders voor Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

fantastisch

Marjan Tromp,
    12-11-2016

ligging goed, lekker ruim en verzorgd appartement. Volgende keer vragen we wel uitzicht op het zwembad omdat je dan met 4 personen een wat ruimer balkon hebt en beter bereik van de wifi. Heel belangrijk voor de jeugd. Voor ons een aanrader. Zou dit jaar zo weer gaan als het beschikbaar is.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Waar voor ons geld!

Marjo,
    5-9-2016

De ligging is goed , net buiten het centrum . Strand dichtbij. Pas gerenoveerd dus alles nieuw . Prima douche. Nadeel is dat je zelf handdoeken moet meenemen . Huren kost €4,00 per handdoek.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

geweldig!!!

mir,
    7-8-2012

Zeer schone,eenvoudige appartementen,met voldoende ruimte.Erg vriendelijke en behulpzame eigenaar.Op loopafstand van het strand en het winkelcentrum.Betaalbaar parkeerterrein.We hebben een supervakantie gehad, waarschijnlijk volgend jaar weer!!!

Gereisd met partner in juli 2012

Leuke gezellige plek

esthermarijke,
    27-5-2012

Appartement Platja d'Aro Treumal is een gezellig appartement eenvoudig ingericht met o.a. een magnetron en koelkast. De matrassen waren goed, verder was alles schoon. De temperarturen waren niet des Costa's maar we hebben ons best vermaakt. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar volgend jaar.

Gereisd met vrienden in mei 2012

heerlijk eenvoudig vakantieadres

wolf,
    9-8-2011

Leuk eenvoudig vakantiedadres.Prima appartement dichtbij het strand, leuk zwembad, en mooie ligging.

Gereisd zakelijk in juli 2011