Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

We hebben een aantal aanbieders voor Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Hele mooie plek in een prachtige omgeving.

Jenny Nijsten,
    17-9-2013

Hapimag Masnou ligt op een hele mooie plek, het is alleen jammer dat je altijd een auto bij je moet hebben want het is 3 km naar beneden voordat je in het dorp bent. (minpuntje). Maar alles bij mekaar een geweldige plek om heen te gaan, mooie appartementen die wel wat mogen opgeknapt maar heerlijk ruim zijn. Fijn personeel. Ook jammer dat er geen wifi in de appartementen is. Niet van deze tijd. Heerlijk restaurant en mooi zwembad.

Gereisd met partner in Sat Sep 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker voor herhaling vatbaar

KevinPhilips,
    4-9-2013

Vriendelijk personeel, alles was mooi in orde gebracht en verzorgd Personeel en entertainment team doet zeker de moeite om je verblijf onvergetelijk te maken

Gereisd anders in januari 2013

Prachtlocatie en hele fijne medewerkers

maesendesombreff,
    4-8-2013

We hebben net drie weken doorgebracht in Hapimag Mas Nou in de heuvels van Platja d'Aro. Het is een mooi resort, gelegen aan de golfbaan en met een prachtig uitzicht op zee en de verschillende valleien in de omgeving. Het resort is mooi ingericht, als een Spaans bergdorp en beschikt over onder meer een zwembad, kinder- en tienerclub, een restaurant en snackbar, winkel, bibliotheek (met actuele Nederlandse boeken!), gratis wifi, diverse spelletjes en twee Imacs. De medewerkers van Hapimag (achter de bar, in de animatie, achter de receptie, in de tuin, etc) verdienen echt een compliment, want zij zijn zeer vriendelijk, oprecht geïnteresseerd in de klant en werken met toewijding. In het bijzonder complimenten voor Isma, Jonathan, Jessica en Anastasia (van de animatie). Het strand is tien minuten rijden en er valt wat dat betreft veel te kiezen. Platja is een leuke, echt Spaanse (dus hoogbouw) badplaats waar je met name goed kan winkelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima appartement

Jacob Jansen,
    8-10-2012

Goede plaats om te golfen en uitrusten op de stranden en wandelen in de omgeving

Gereisd met partner in september 2012

Perfecte lokatie