Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

We hebben een aantal aanbieders voor Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Geweldige ervaring! Zeker voor herhaling vatbaar!

Roxana,
    28-3-2018

Prachtige (deels) gerenoveerde appartementen, de appartementen zijn van externe partijen die deze via een touroperator aanbieden, dus vandaar dat nog niet alle appartementen zijn gerenoveerd, maar zijn wel schoon. Prijs/kwaliteit perfect! Op loopafstand van het strand en het centrum met zijn luxe winkels. In het bezit van een auto? dan zijn er diverse supermarkten zoals de Lidl en de Aldi in de buurt, tevens een grote mall met leuke winkels Het grootse complex heeft een privézwembad (alleen met een pasje te betreden) met de beste Mojito's van Platja d'aro en in de avonduren entertainment. Het zijn appartementen verdeeld in diverse hoogtes en blokken en daar tussendoor lopen wegen, dus met kleine kinderen altijd goed opletten met oversteken.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldige locatie, mooi appartement en schoon

Tineke,
    6-9-2016

Na een nette ontvangst bij de receptie kwamen we bij ons appartement. Deze was schoon, fris en in ons geval op de begaande grond. Waar ons zoon heerlijk in de afgesloten tuin kon spelen. Ook heeft het appartementen complex een eigen privé parking, waar je wel voor moet reserveren, die afgesloten is. (Deze reservering is aan te raden, want in de nabije omgeving is parkeren vrij moeilijk) Het appartementen complex ligt zo'n 250 meter van het strand en boulevard en dezelfde afstand geldt voor het winkelgebied. Winkels zoals "Lidl, Decathlon" liggen ook op loopafstand.

Wij waren eigenlijk zeer tevreden, want zelfs de bedden waren goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Naisah,
    28-7-2016

In 1 woord geweldig. 10 min lopen van het strand, 15 min lopen naar het stadje. Met super veel verschillende winkels, restaurants, prachtige boulavard aan het strand . Het dtrand wordt goed onderhouden toiletten zijn schoon het strand is schoon. Je kan strandbedden en parasols huren voor een prikkie. Je kan uren winkelen van souvenir winkels met prulletjes tot de bekende winkelketens. Het zwembad is schoon en verzorgd. Heerlijk water je kan er lunchen en dineren het is wel ietsje duurder dan het stadje maar het is te doen en heeeerlijk en veel. Ze praten geen engels maar met handen en voeten kom je een heel eind en op die manier leer je ook een beetje spaans. Ik raad het zeker aan!!

Gereisd met partner in juli 2016

Hele mooie plek in een prachtige omgeving.

Jenny Nijsten,
    17-9-2013

Hapimag Masnou ligt op een hele mooie plek, het is alleen jammer dat je altijd een auto bij je moet hebben want het is 3 km naar beneden voordat je in het dorp bent. (minpuntje). Maar alles bij mekaar een geweldige plek om heen te gaan, mooie appartementen die wel wat mogen opgeknapt maar heerlijk ruim zijn. Fijn personeel. Ook jammer dat er geen wifi in de appartementen is. Niet van deze tijd. Heerlijk restaurant en mooi zwembad.

Gereisd met partner in Sat Sep 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker voor herhaling vatbaar

KevinPhilips,
    4-9-2013

Vriendelijk personeel, alles was mooi in orde gebracht en verzorgd Personeel en entertainment team doet zeker de moeite om je verblijf onvergetelijk te maken

Gereisd anders in januari 2013