We hebben een aantal aanbieders voor Estepona voor je op een rij gezet:

appartementen Estepona met zwembad

We hebben een aantal aanbieders voor Estepona voor je op een rij gezet:

Reviews over Estepona

Een gezellig plaats, met prettig kontakt.

Magda Broers,
    1-12-2018

Je kan je heel goed vermaken op het terrein,verwarmd zwembad, jacuzzi,sauna,prachtige tuin.Aldi aan de overkant,de Brasserie en de zee.Geweldig!!Vooral voor de oudere mensen,je kan overwinteren en een fijn appartement en een prachtige tuin met ligbedden, uitzicht op zee.

Gereisd met partner in november 2018

Luxe uitstraling.

Sandy,
    23-8-2018

Goede ligging , dicht bij haven en bij het strand alles te belopen. Mooi park luxe uitstraling.

Gereisd met partner in november 2017

Mooi, verzorgd aparthotel complex

Cools,
    5-6-2018

Mooie, propere ruime kamer. Tuin en zwembad heel mooi, en proper onderhouden. Vriendelijk personeel. Bij een wens, direct geholpen. Ontbijt lekker, in buffetvorm.Alleen dinner in buffetvorm was simpel. Hadden dit niet bijgeboekt. Mogelijkheid om per dag te betalen. 9 euro ontbijtbuffet en 18 euro dinner buffet. Ligging voor ons super, rustig met mooi zicht op kustlijn. Wel auto nodig. In de directe omgeving Lidl en mercado 1,5 km. Topvakantie!!

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig mooi complex met mooie tuin

E.Schouten,
    17-5-2018

Fantastisch aangelegde tuin, 6 zwembaden en ligging aan het strand. Perfecte ligging t.o.v Estepona en de Carrefour op loopafstand. Heerlijk klimaat. Stranden dichtbij, parkeren onder de mooie boulevard van Estepona. Complex bestaat uit gebouwen van max 3 of 4 lagen, veel met balkon gericht naar de zee. Maakt nette rustige indruk, maar ook in het hoogseizoen zal er ruimte genoeg zijn. Voor de kinderen een voetbalveldje. Dag en nacht bewaking, ook een slagboom waardoor het veilig aanvoelt

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Nice place 👍

Patrick,
    30-1-2018

Mooi, modern, lux appartement voorzien van alle gemakken met zwembad gelegen aan het strand.

Super naar de zin gehad en gaan dit jaar weer 😃👍

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017