We hebben een aantal aanbieders voor Estepona voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Estepona voor je op een rij gezet:

Reviews over Estepona

Een gezellig plaats, met prettig kontakt.

Magda Broers,
    1-12-2018

Je kan je heel goed vermaken op het terrein,verwarmd zwembad, jacuzzi,sauna,prachtige tuin.Aldi aan de overkant,de Brasserie en de zee.Geweldig!!Vooral voor de oudere mensen,je kan overwinteren en een fijn appartement en een prachtige tuin met ligbedden, uitzicht op zee.

Gereisd met partner in november 2018

Mooi, verzorgd aparthotel complex

Cools,
    5-6-2018

Mooie, propere ruime kamer. Tuin en zwembad heel mooi, en proper onderhouden. Vriendelijk personeel. Bij een wens, direct geholpen. Ontbijt lekker, in buffetvorm.Alleen dinner in buffetvorm was simpel. Hadden dit niet bijgeboekt. Mogelijkheid om per dag te betalen. 9 euro ontbijtbuffet en 18 euro dinner buffet. Ligging voor ons super, rustig met mooi zicht op kustlijn. Wel auto nodig. In de directe omgeving Lidl en mercado 1,5 km. Topvakantie!!

Gereisd met partner in mei 2018

Nice place 👍

Patrick,
    30-1-2018

Mooi, modern, lux appartement voorzien van alle gemakken met zwembad gelegen aan het strand.

Super naar de zin gehad en gaan dit jaar weer 😃👍

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Rustig resort

Heerlijk zwembad

Fijne bedden

Zeer uitgeruste keuken

Minpuntje; slechts 1 ligstoel bij eigen terras en je hebt wel een auto nodig om bijv naar het strand te gaan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Paradijsje

Corrine Waslander,
    24-6-2017

Costa Natura ligt 7 km van de stad Estepona, direct aan het naaktstrand met schitterend uitzicht naar Gibraltar. De appartementen, in Moorse stijl gebouwd liggen allen in een prachtig onderhouden tuin waar ook een heerlijk zoutwater zwembad is wat het hele jaar door verwarmd is. Het restaurant met terras wordt bemand door een superteam en organiseert in het seizoen leuke avonden.Ligging is ideaal, aan de overkant van de weg zijn 2 supermarkten en binnen 10 minuten ben he in het centrum van Estepona met heerlijke restaurantjes, leuke winkels en terrasjes. Complex is het hele jaar geopend.

Gereisd met vrienden in mei 2017