We hebben een aantal aanbieders voor Estepona voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Estepona voor je op een rij gezet:

Reviews over Estepona

Super appartement voor herhaling vatbaar

Trudy Sweegers,
    25-5-2017

Heel fijn ,groot appartement met alles erop en aan .Ligt slechts 150 meter van het strand

Tussen leuke horeca bedrijven typisch Spaans en op loopafstand van het oude centrum van Estepona.

Gereisd met partner in oktober 2016

Prachtig appartement in een woonwijk.

Reoalnda,
    25-6-2016

Appartement ligt op loopafstand van centrum en strand.

Toen we aankwamen moesten we bellen om in te kunnen checken. Ruim appartement en heel schoon. Toen wij er waren was er een kakkerlakkenplaag en ook in het app hebben we 2x een kakkerlak gehad.

Ons appartement lag aan de straatkant en boven barretjes en dat was erg lawaaierig.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Fantastische plek.

Harold en Mercedes,
    14-12-2014

Mercedes en ik vlogen naar Málaga. We haalden onze gereserveerde auto op en reden richting Estepona. De rijtijd was ongeveer 1 uur. Aangekomen bij het appartement werden we verwelkomd en kregen de sleutels. We hadden een 3 kamer appartement gereserveerd. Het was heel ruim , schoon en comfortabel. In de omgeving zijn er veel restaurants, winkels, café's, bars,bakker, slager etc. Vanuit ons appartement konden wij de zee zien met haar mooie boulevard. Het oude en gezellige winkelcentrum is op loopafstand.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

We hebben elke dag leuke auto tochten gemaakt in het Andalusische gebied.

Lekker gelopen en gejogd op de boulevard. Genoten van de lekkere zeelucht. Veel vis gegeten en niet te vergeten tapas.

Al bij al hebben wij een fijn verblijf in het appartement "Miguel Àngel" gehad.

Bedankt voor het advies Robby, niets was teveel gezegd door jou!

We bevelen dit appartement graag aan onze familie en vrienden.

Un saludo!

Gereisd met partner in oktober 2014

Ruim, schoon en compleet appartement

anita_vermeer,
    4-2-2012

Appartementen Miguel Angel (wij hadden App. 3b met 3 slpkamers en 2 badkamers) zijn ruim, schoon en zeer compleet ingericht. Keuken is voorzien van vaatwasser, koffie-apparaat ed. zelfs een wasmachine is aanwezig. Centraal gelegen aan doorgaande (niet te drukke) weg en klein pleintje. Wel veel vogels, die 's-morgens vroeg luid en duidelijk aanwezig zijn. Gezellige boulevard en leuke jachthaven. Supermarkt en bakker in de nabijheid. Plezierige en persoonlijke ontvangst door eigenaar Rafael Loren. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Heerlijk appartement

René,
    20-7-2010

Prachtige appartementen nèt buiten het centrum van Estepona. Straatje door en je zit op het strand. Andere straat door en je zit in het gezellige, nog grootdeels authetieke centrum. De beheerder is een uiterst vriendelijke man die af en toe langs komt om te vragen of alles nog naar wens is. De app. zijn prima ingericht en het ziet er gewoon hartstikke goed en verzorgd uit allemaal.

Gereisd met partner in oktober 2009