We hebben een aantal aanbieders voor Estepona voor je op een rij gezet:

Reviews over Estepona

Mooi, verzorgd aparthotel complex

Cools,
    5-6-2018

Mooie, propere ruime kamer. Tuin en zwembad heel mooi, en proper onderhouden. Vriendelijk personeel. Bij een wens, direct geholpen. Ontbijt lekker, in buffetvorm.Alleen dinner in buffetvorm was simpel. Hadden dit niet bijgeboekt. Mogelijkheid om per dag te betalen. 9 euro ontbijtbuffet en 18 euro dinner buffet. Ligging voor ons super, rustig met mooi zicht op kustlijn. Wel auto nodig. In de directe omgeving Lidl en mercado 1,5 km. Topvakantie!!

Gereisd met partner in mei 2018

Nice place 👍

Patrick,
    30-1-2018

Mooi, modern, lux appartement voorzien van alle gemakken met zwembad gelegen aan het strand.

Super naar de zin gehad en gaan dit jaar weer 😃👍

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Rustig resort

Heerlijk zwembad

Fijne bedden

Zeer uitgeruste keuken

Minpuntje; slechts 1 ligstoel bij eigen terras en je hebt wel een auto nodig om bijv naar het strand te gaan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super appartement

Ingr,
    6-9-2016

Een heerlijk rustig appartementen complex met alle luxe die je mag wensen. Veel ruimte , fijne bedden mooie badkamers , groot terras, complete keuken met alles er op en er aan . Iedere dag schoonmaak en wisseling handdoeken en beddengoed. Je hebt wel een auto nodig want strand en leuke plaatsen zijn niet op loopafstand .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooi verzorgd complex

Angelie,
    5-9-2016

Prachtig complex, netjes, schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden een mooi ruim appartement, met balcon, fijne bedden en een zeer ruime badkamer. Je hebt alleen wel een auto nodig want te voet naar het strand en centrum van estepona is niet te doen. Mochten wij nog eens naar estepona gaan dan komen we hier zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2016